Εκπομπή και παλιοί φίλοι…..

 

Το Φατσοβιβλίο και το Διαδίκτυο είναι πολύ ωραία και ειδικά όταν βρίσκεις ανθρώπους είτε από το παρελθόν, είτε είναι μακριά και έχεις χρόνια να μάθεις νέα τους. Λοιπόν, ακούστε τι μου συνέβη σήμερα…..

Σήμερα συνέβη κάτι παράξενο την ώρα που έκανα εκπομπή το μεσημέρι και πήγε να με αποσυντονίσει για λίγο….. Εμφανίστηκε ως δια μαγείας ‘κάποιος παλιός φίλος’ και με προκαλούσε συνέχεια. Οι υπόλοιποι που ήταν μέσα στο τσάτ του σταθμού, έβλεπαν με περιέργεια την όλη κουβέντα. Μερικοί με ρώτησαν αν με ενοχλούσε. Όχι, δεν με ενοχλούσε. Αλλά δεν μου έλεγε όνομα…..

Από εκείνη την ώρα σκέφτομαι ποιος μπορεί να είναι. Ξέρω τόσο πολύ κόσμο που δεν μπορώ ακόμη να καταλάβω ποιος μπορεί να  ήταν. Θα σκάσω από περιέργεια. Σίγουρα με ξέρει από τη δεκαετία του 80, ήξερε και κάποιες λεπτομέρειες, αν και δεν είπε πολλές για να μην τον καταλάβω (μιλάω σε αρσενικό γένος, γιατί τουλάχιστον έτσι ήθελε να δείξει). Όταν του είπα πές μου με μήνυμα στο Φατσοβιβλίο ποιος είσαι, μου είπε ότι δεν έχει ΦΒ. Όποια άτομα μπορούσα να σκεφτώ εκείνη την ώρα, έχουν προφίλ στο Φατσοβιβλίο. Όσο το σκέφτομαι, απορώ πως ξαφνικά εμφανίστηκε ως δια μαγείας, ένα άτομο από το δικό μου παρελθόν στο σταθμό, και χωρίς να έχει ΦΒ (και επιμένω σε αυτό γιατί οι περισσότεροι που ακούνε το σταθμό μας έχουν προφίλ, όλοι οι ακροατές που έχω εγώ έχουν….). Και σίγουρα με ήξερε από τότε, εξαιτίας κάποιων λεπτομερειών που μου είπε. Αναγκάστηκα να του δώσω το μέιλ μου για να επικοινωνήσει μαζί μου και να του πώ τι κάνω γενικώς….

Την ίδια ώρα μιλούσα και με την Κάθυ, μέσω Φατσοβιβλίου, και μου λέει ‘μήπως τυχόν είναι ο καλός σου και σου κάνει πλάκα???’ Και θα της απαντήσω εδώ πιο καλά :  ο καλός μου ήταν ακόμη στη δουλειά, και μέχρι να βρεί από το κινητό πως μπορεί να μπεί στο τσάτ ‘νυχτώσαμε’ ….και άντε και το βρήκε, αποκλείεται να έγραφε τόσο γρήγορα …..άσε που κατά τη διάρκεια αυτής της κουβέντας μπήκε σπίτι και ήρθε και στο δωμάτιο που κάνω εκπομπή και μου έλεγε διάφορα ….συν τοις άλλοις εκείνη την εποχή που αναφερόταν ο ‘φίλος’ δεν γνωριζόμασταν κάν ….

Μετά από αυτή τη κουβέντα, μου μπήκαν διάφορες ιδέες, ποιος θα μπορούσε να μου κάνει πλάκα, αλλά άκρη δεν βρήκα (τα δύο τελευταία τραγούδια μου τα ανέφερε) ….οπότε και θα μείνω με την απορία!!! Αυτά είναι από τα παράξενα που μπορεί να συμβούν ξαφνικά…..

2 thoughts on “Εκπομπή και παλιοί φίλοι…..

Σχολιάστε