…………..#3

Βρίσκομαι σε ένα γραφείο…μάλλον έναν όροφο γεμάτο γραφεία και δωμάτια. Η διακόσμηση είναι διαφορετική, δεν είναι όπως τα περισσότερα γραφεία, απρόσωπη. Οι τοίχοι είναι ντυμένοι με πέτρα, έχει μικρά σποτάκια για φωτισμό αντί για δυνατές λάμπες. Έχει μιά τεράστια τζαμαρία που του δίνει πολύ φυσικό φώς.

Είναι νωρίς το απόγευμα και ακούγεται μουσική. Πολύ μουσική. Αλλά υπάρχει και πολύς κόσμος. Εγώ κάθομαι σε έναν απο τους καναπέδες. Όλοι πάνε και έρχονται. Βιαστικά. Εγώ τι κάνω εδώ? και που είμαι τελικά? Μα ναί! Είμαι στον Ιμάτζιν!!! Είναι η ώρα που κάνει εκπομπή ο Χρήστος Μητρέντσης. Βλέπω τον Αντώνη, με χαιρετάει. Βλέπω τον Γιάννη, τον Βασίλη, χαιρετιόμαστε, φιλιόμαστε. Όλοι, μα όλοι είναι εδώ, αλλά τρέχουν πάνω-κάτω. Τι συμβαίνει ρωτάω? έχουμε μιά εκδήλωση που πρέπει να πάμε, αλλά και να παίξουμε και μουσικές…

Και ξαφνικά, εξαφανίζονται όλοι μαζί….και εγώ είμαι ακόμη καθισμένη στον καναπέ και περιμένω….τι περιμένω αλήθεια???? και εκεί που κάθομαι και αναρωτιέμαι τι έγινε και τι περιμένω εγώ εκεί….ξαφνικά σταματάει η μουσική!!! Αμάν, σκέφτομαι, τι έγινε? γιατί σταμάτησε η μουσική? που είναι ο Χρήστος? έφυγε και αυτός? Λείπουν όλοι, δεν υπάρχει ψυχή….και η μουσική έχει σταματήσει….κάτι πρέπει να κάνω!!! Μπαίνω τρέχοντας στο στούντιο μέσα. Το μικρόφωνο είναι ανοιχτό. Οι υπολογιστές ανοιχτοί. Τα μηνύματα των ακροατών συνεχίζουν και έρχονται. Αλλά που είναι η μουσική??? Μιας και είμαι μόνη μου, πρέπει να σώσω την κατάσταση, σκέφτομαι. Μιλάω στο μικρόφωνο και ακούγεται. Ενημερώνω τους ακροατές ότι κάτι έχει συμβεί, αλλά προσπαθώ να το λύσω. Ψάχνω εναγωνίως στους υπολογιστές. Που είναι ο Jazler? τι έπαθε? ψάχνω να βρώ αλλιώς τις μουσικές, που αλλού μπορεί να είναι αποθηκευμένες? και ναί, τελικά τις βρίσκω. Βάζω ένα τραγούδι να παίξει, και ως εκ του θαύματος ακούγεται….και έτσι συνεχίζω. Ανοίγω μικρόφωνο, απαντάω στους ακροατές, βάζω μουσική…….

Και μετά χτύπησε ο ήλιος μές τα μάτια μου….και ξύπνησα!!! Αχχχ, τι όνειρο και αυτό!!! τι αγωνία με έπιασε όταν ανακάλυψα ότι όλοι είχαν φύγει και είχε εξαφανιστεί η μουσική….αλλά και τι ανακούφιση όταν κατάφερα και τα ξαναβρήκα!!! Ξύπνησα με ένα ούφφφφ, τα κατάφερα βρέ…. Γιατρέ μου, τι έχω? Είναι σοβαρό?? Θα μου πείς τι σημαίνει????

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ σε όλους!!! Βούρ και επίθεση!!!!

Σχολιάστε

