Bιογραφικό της …..’Θείας Όλγας’…..

Ψάχνοντας στα ηλεκτρονικά χαρτιά μου για το βιογραφικό μου έπεσα πάνω σε ένα βιογραφικό που είχα γράψει παλιότερα, που δεν το λες και τόσο επίσημο….

Εγώ είμαι η ‘θεία Όλγα’ ….η παλιά η ‘Θεία Όλγα’ ήξερε, εγώ δεν ξέρω την τύφλα μου….ή τουλάχιστον έτσι νομίζω. Έχω όμως χαρτιά, από κάτι σχολεία που λέγονται ‘Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδας’,  που εγώ η ανάξια ούτε στον τοίχο δεν τα κρέμασα. Αυτά τα χαρτιά λένε ότι ξέρω πολύ καλά αγγλικά και μάρκετινγκ μάνατζμεντ….ααα, και κάτι λίγα λογιστικά!!!! Εεεε, για να το λένε κάτι θα ξέρουν!!!! Να σας πώ την αλήθεια, το μάρκετινγκ μάνατζμεντ σαν επάγγελμα δεν μου έκατσε -έπρεπε να κάτσω στην Αθήνα αν ήθελα να ασχοληθώ – έλα όμως που εγώ δεν ήθελα!!!! Χτυπιόμουν να γυρίσω πίσω, στη Θεσσαλονίκη μου …και έτσι έκανα. Καλώς, κακώς, δεν θα μάθω ποτέ!!!

Γυρνώντας στη Θεσσαλονίκη, έπεσα με τη πρώτη ματιά. Με κέρδισε η ‘Γραμματεία Διοίκησης’ – ουάου, βαρύγδουπος τίτλος – και ασχολήθηκα μαζί της για κάποια φεγγάρια, σε διάφορα γραφεία. Αφ’ ής στιγμής ήμουν ακόμη ελεύθερο πουλί, εκτός της δουλειάς συνεχίστηκαν τα βραδινά ξεσαλώματα σε διάφορα μαγαζιά της πόλης ….ναι, βρε, αυτά που εμείς ‘τα χτίσαμε’ ….όποια πέτρα και να σήκωνες ήμουν από κάτω ….όλα τα μαγαζιά του κέντρου δικά μας!!! Εκεί γνώρισα και τον άντρα μου ….τον τύφλωσα, τον στράβωσα για την ακρίβεια τον άνθρωπο ….και με παντρεύτηκε ο κακομοίρης!!! Με παπά και με κουμπάρα, που νάξερε ο καημένος!!!!

Μετά το γάμο, ανοίξαμε σπίτι στην Περαία (προάστιο της Θεσσαλονίκης πιά, λίγο μετά το αεροδρόμιο), αλλά ανοίξαμε και μαγαζί, είχα βαρεθεί το φλέρτ με τη ‘Γραμματεία Διοίκησης’ και ήθελα κάτι καινούργιο!!! Αποφάσισα να φλερτάρω με το λιανικό εμπόριο και να ασχοληθώ ερασιτεχνικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τα λογιστικά – πόσες φορές από τότε έχω χτυπήσει το ρημάδι το  κεφάλι μου στον τοίχο για εκείνες τις κοπάνες που έκανα από τα συγκεκριμένα μαθήματα στο πρώτο έτος της σχολής -σίγουρα θα είχα δουλειά τώρα!!!! Όσο είχαμε το μαγαζί, γέννησα και τη κόρη μου.  Φαγώθηκαν οι γιαγιάδες «κάνε ένα ακόμη παιδί, ένα ίσον κανένα, θα το μεγαλώσουμε εμείς» !!! Και έτσι ήρθε και ο γιός. Και έτσι αναγκάστηκα να κλείσω το μαγαζί, δεν γίνεται να έχεις δύο μικρά παιδιά και να έχεις και το μαγαζί – και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Για δύο χρόνια ξεκουράστηκα, όσο μπορείς να ξεκουραστείς με ένα μωρό, ένα παιδί στο δημοτικό, ένα σύζυγο και δύο σκυλιά και το σπίτι, φυσικά!!! Πήγε και ο μικρός παιδικό σταθμό, τώρα τι κάνουμε??? Ακόμη και πλέξιμο ξεκίνησα!!! Πόσα όμως να πλέξεις??? Ξαναβρήκα όμως δυό παλιές μου αγάπες – που τις είχα παραμελήσει με το γάμο, τα παιδιά, τις δουλειές – τα βιβλία και το ραδιόφωνο. Ακόμη δεν είχε εμφανιστεί το ΓιουΤούμπι βλέπεις. Ραδιόφωνο και μουσική ακούω όλη μέρα, ούτως ή άλλως. Από μικρή έχω συνηθίσει να δουλεύω, δεν μπορώ να κάθομαι έτσι, ποτέ δεν ήμουν η συμβατική μητέρα, σύζυγος και νοικοκυρά.

 

Είδα και αποείδα και ξαναπιάνω τον υπολογιστή, αφού δεν μπορώ να δουλέψω έξω θα κάνω κάτι στο σπίτι, παράλληλα διαβάζω βιβλία στα αγγλικά – αφού έχω εκείνο το χαρτί που λέει ότι ξέρω πολύ καλά αγγλικά, κάτι ξέρει αυτό!!! Και ναι, έχει δίκιο ξέρω. Και ξέρω τόσο τόσο καλά που μπορώ να κάνω μεταφράσεις. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιδέα του ‘ΛΕΞΕΙΣ…+++’ – μεταφράσεις, δακτυλογραφήσεις, γραμματειακή υποστήριξη μέσω Διαδικτύου. Η δουλειά, πότε έτσι και πότε αλλιώς (καλέ, μια από τις δουλειές μου έχει κυκλοφορήσει και στα βιβλιοπωλεία!). Από τον υπολογιστή και το ραδιόφωνο,  γνωρίστηκα με κόσμο ….μου έριξαν μια σπρωξιά ….και  από το 2012 έγινα και ‘μπλογκατζού’  και ‘ραδιοφωνατζού’  και ‘υποτιτλίστρια’…..

Και νάμαι…. πρώτη εκπομπή σε ιντερνετικό ραδιόφωνο και το όνομα αυτής… ‘Κορμός Σοκολάτας’ – όποιος έχει απορία για το όνομα της εκπομπής, θα πρέπει να διαβάσει το κομμάτι στο μπλόγκ που το εξηγεί. Από κει και πέρα δημιούργησα και το δικό μου ιντερνετικό ραδιόφωνο, είναι κλειστό αυτή τη στιγμή, αλλά με τις γνώσεις που πήρα από το Σεμινάριο Ραδιοφωνίας μπορεί να το ξανανοίξω κάποια στιγμή. Μουσική και ραδιόφωνο από τις μεγαλύτερες αγάπες της ζωής μου και όνειρο ζωής…

Θα σας αφήσω τώρα όμως, αλλά σας δίνω και κάποια λινκ με μουσικές που έχω επιλέξει για σας….

http://www100.zippyshare.com/v/GFhOAt1w/file.html

 

 

Σχολιάστε

