ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αγαπημένοι μου, καλησπέρα,

Ξεκίνησα να γράφω για το μουσικό μπλόγκ, αλλά δεν μου έβγαινε …το μυαλό είναι πολύ μπερδεμένο και αναστατωμένο με όλα αυτά που συμβαίνουν την τελευταία βδομάδα….

Κουράστηκα όμως! Φαντάσου, κουράστηκα εγώ που δεν βλέπω ειδήσεις και δεν παρακολουθώ λεπτομερειακά τις εξελίξεις! Με κούρασε απίστευτα όλο αυτό το ατελείωτο ‘τώρα-ύστερα’ των τελευταίων μηνών …να ζεις με μια μόνιμη ανασφάλεια ….ο κόσμος όλος κουράστηκε από όλο αυτό το ‘περίμενε’ από όλη αυτή την αβεβαιότητα …και από Παρασκευή να περιμένεις τι θα γίνει τη Δευτέρα – γιατί όλα αυτά είχαν επίπτωση στην καθημερινότητα μας …και άντε ξανά μανά κάθε βδομάδα τα ίδια …και αποτέλεσμα μηδέν.

Και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε…. Με τα νεύρα ολονών να έχουν γίνει κρόσια ….έχουμε περάσει μια βδομάδα με φωνές, καυγάδες, τρομολαγνεία, μπουρδολογία…. Όλοι μας προσπαθούμε να πιαστούμε από κάπου και πιστεύουμε (?) ότι μας ξεφουρνίσουν. Από όπου και να το πιάσεις βρωμάει και από πουθενά – μα ΠΟΥΘΕΝΑ – δεν έχω δει αντικειμενικές εξηγήσεις ….κάποιος ειδήμονας να μας πει χωρίς φόβο, την αλήθεια …τι θα γίνει πραγματικά αν πούμε ΝΑΙ ή αν πούμε ΟΧΙ!!! Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι, όποιο και να είναι το αποτέλεσμα, σίγουρα δεν θα μας αρέσει …απλά θα έχουμε βγει (?) από αυτήν την περίοδο αβεβαιότητας ….αισθάνομαι ότι θα τελειώσει αυτό το συναίσθημα του συνεχούς ‘περίμενε’ …. σίγουρα τίποτα δεν θα τελειώσει, αλλά νομίζω ότι θα ξέρουμε ‘ίσως’ καλύτερα τι μας συμβαίνει και τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε…..

Δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω τι θα ψηφίσει ο καθένας σας. Ούτε εγώ πρόκειται να το πω, γιατί όπως έχω εξηγηθεί από την αρχή, εδώ μέσα βρισκόμαστε για να περάσουμε καλά, να γελάσουμε, να κλάψουμε, να θυμηθούμε, να μάθουμε ….Με λύπησαν πολλά που είδα και άκουσα αυτές τις μέρες και εύχομαι να μην συνεχίσουν ….είστε φίλοι μου και σας αγαπώ και σέβομαι την γνώμη του καθενός από εσάς ξεχωριστά! Εγώ θα σας αφήσω τώρα για να διαβάσω κάποια πράγματα, μπας και ξεστραβωθώ και ψηφίσω σωστά την Κυριακή. Και με το σωστά εννοώ, όχι αυτό που βολεύει το ‘δικό μου’ σπίτι, αλλά αυτό που ίσως (?) να είναι το καλύτερο για τους Έλληνες….

Ψυχραιμία….Ομόνοια….Αγάπη….Επίθεση…

Φιλιά σε όλους….και τα λέμε από βδομάδα ξανά….

Σχολιάστε

