Σκέψεις, την ώρα που ξυπνάς …..γραμμένες στο λεωφορείο!!!

Προετοιμασία για μια συνέντευξη που δεν θα γίνει ποτέ!!!

Ξυπνάς το πρωί…. χθες έστειλες το βιογραφικό σου…. νταξ, δεν έχεις ακριβώς τα προσόντα που ζητούσε η αγγελία, αλλά μπορείς να βοηθήσεις…. ξέρεις τι γίνεται και πώς…. αλλά δεν μπορείς – δεν ξέρεις- HTML ή κάποια θέματα προγραμματισμού που χρειάζονται….

Ξυπνάς λοιπόν και ελπίζεις ότι θα σου τηλεφωνήσουν….. οπότε και ετοιμάζεσαι ψυχικά… τι θα με ρωτήσουν.. που μπορώ να βοηθήσω…. τι ιδέες έχω…… ΝΑΙ, το έχω!!!!

Μετά από αυτές τις σκέψεις …..έρχεται και ο επόμενος προβληματισμός ….αχχχ, τι θα φορέσω, που δε μου κάνει τίποτα πιά ….δυό ντουλάπες ρούχα και δε μου κάνει τιπτς!!!! Άτιμη πρώην δουλειά και άτιμε υπολογιστή ….μου φαρδύνατε τον κ@λ@…. Καλό πράμα να ονειροβατείς πρωί – πρωί ….

 

Αλλά περνάνε οι μέρες ….και το τηλεφώνημα δεν έρχεται….. αρχίζει η απογοήτευση…..

Φυσικά ρε παλιομακάκα….. τι περίμενες μαρή κλιμακτηριακό ραμολί …..γιατί να πάρουν εσένα τη γριέντζω….. τι περίμενες….. ότι θα πάρουν τη «Θεία Όλγα»….. δε ΠΑ να ξέρεις….. δε ΠΑ να έχεις εμπειρία….. δε ΠΑ να είσαι ευγενική και γεμάτη διάθεση για δουλειά……. είσαι γριά….. και δεν πρόκειται να σου τηλεφωνήσουν ΠΟΤΕ!!!!!! Κάτσε στα αυγά σου και στο σπίτι σου μαρή ….άσχετα αν χρειάζεσαι αυτή τη δουλειά για να μπορείς να θρέψεις τα παιδιά σου…

Αυτά είναι!!!!! Δυστυχώς δεν παίζει ρόλο η διάθεση ή η ανάγκη…… πάντα θα παίζει ρόλο η ηλικία…. βρέ χρυσό μου εγώ έχω κάνει οικογένεια, σχεδόν έχω ξεπαιδιάσει…,. και τη χρειάζομαι τη δουλειά!!!! ΟΧΙ είσαι γριά!!!!! Φτάνει όμως τόσο …..ο καημένος ο σκυλούκος περιμένει να τον πας βόλτα!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ!!!!

Σχολιάστε

