Σκόρπιες σκέψεις ….

Αυτά τα έγραψα μια βδομάδα πριν….αλλά δεν μπορώ να πώ ότι έχει αλλάξει και τίποτα. Εκείνο που σίγουρα έχει μεγαλώσει είναι η ανησυχία για τους σεισμούς στη Κεφαλονιά και τα προβλήματα του κόσμου εκεί….

Σήμερα ο καιρός είναι μια ΝΥΣΤΑ!!!

Έχει περάσει ένας μήνας σχεδόν από τότε που παραιτήθηκα ….και έχω αρχίσει να αισθάνομαι ‘κάπως’….

Ανάμικτα τα συναισθήματα της ημέρας …..ψιλοκατάθλιψη αλλά και ηρεμία…. Μια θέλω να γελάσω, μια θέλω να κλάψω ….φταίει η μέρα ή γιατρέ μου κάτι έχω?

Ξεκουράστηκα και ξεκουράζομαι ….διαβάζω τα νέα των φίλων ….ανησυχώ για το σεισμό στη Κεφαλονιά, και τον φίλο/αδελφό Παναγή …..ευτυχώς μας ενημέρωσε ότι είναι καλά.

Φυσικά και δεν ασχολούμαι με την ειδησεογραφία ….άν δώ τον Ξηρό πάντως θα σας ενημερώσω ….ή μάλλον θα δώ πως μπορώ να πάρω τα λεφτά που δίνουν για αμοιβή σε όποιον τον βρεί ….

και από τη άλλη διαβάζω τα μπλόγκς των φίλων ….. μου έκανε πολύ εντύπωση κάτι που έγραψε το Κατινάκι – έκανε λέει γιουβαρλάκια και έδωσε ένα ‘ολόκληρο’ πιάτο σε ένα γνωστό της και του έκανε εντύπωση, και της είπε να μη του δώσει από το λεμόνι της και το στερηθεί – εεεε, είμαστε πολύ ‘άπλες’ εμείς οι Έλληνες – πόσο ξενέρωτοι είναι αυτοί στα εξωτερικά αλήθεια? Αλί και τρισαλί στο κοριτσάκι μου που θέλει να πάει να σπουδάσει στα εξωτερικά….

προσπαθώ παράλληλα να ξεκαθαρίσω τα ηλεκτρονικά μου ταχυδρομεία ….προσπαθώ να ξεκαθαρίσω τους φακέλους μου στον υπολογιστή ….αποφάσισα να δώ και να βάλω σε κατηγορίες τη μουσική μου (μπλιάξ, κουραστικό) …..διαβάζω βιβλία ….ψάχνω μουσικές …..ακούω (όχι ότι δεν άκουγα) ραδιόφωνο ….και ΝΑΙ, ξανάρχισα να ψάχνω για δουλειά.

Έχει αρχίσει και με πιάνει βαρεμάρα, υπάρχουν κάποιες ώρες που δεν ξέρω τι να κάνω ….και εκτός της μαγειρικής, καμία άλλη δουλειά του σπιτιού δεν έχω διάθεση να κάνω.

Γνωριστήκαμε με αυτούς που έχουν ένα ζαχαροπλαστείο στη γειτονιά μας (δεν λέω ποιο να μην κάνω διαφήμιση, αλλά και για να μη μπορείτε να με εντοπίσετε, χιχι) ….και επειδή έχει χώρο για καφέ και ποτό ….συζητάμε τι μουσική να παίζουν στο μαγαζί ….και προσπαθώ να βοηθήσω …..

Πήγα να ξεκινήσω περπάτημα, αλλά μας τα χάλασε ο καιρός ….θα πρέπει να έχω πάρα πολλά νεύρα για να πάω να περπατήσω με βροχή.

Πρέπει να πάω να κάνω κάποιες ιατρικές εξετάσεις ρουτίνας, αλλά περιμένω να αλλάξει ο μήνας …..γιατί τώρα δεν έχω ούτε για σπόρια. Τώρα όμως που άλλαξε ο μήνας, δεν έχει άλλες δικαιολογίες, πρέπει να πάω….

Μέσα σ’όλα και η κόρη, που πονούσε το χέρι της, έβαλε έμπλαστρο και κατέληξε να κάνει αποτρίχωση …..ο σκύλος που έχει γίνει πιο λαίμαργος και από μένα …..αλλά και ο κυρ-Μιχάλης, που μια έχει νεύρα, και από την άλλη είναι μια γλύκα…..

Αλλά και ο γιός που είναι μάλλον ερωτευμένος ….δεν μιλάει, δεν λέει τίποτα …..όλο νεύρα ….κλείνεται στο δωμάτιο του, και αν και του πήρα τηλέφωνο και υπολογιστή, πάντα βρίσκει κάποια συσκευή για να μπεί στο ΦΒ ….και εξαφανίζεται!

Όλα αυτά κλωθογυρνάνε στο μυαλό μου και δεν ξέρω τι θέλω ……σκόρπιες σκέψεις ….σκόρπια λόγια …..σκόρπιες μουσικές …..μάλλον επιβάλλεται επαφή με τον έξω κόσμο!!! Να δραστηριοποιηθώ εκτός σπιτιού …..μ’αυτόν τον κωλόκαιρο όμως δεν γίνεται άμεσα …..τες πα, σίγουρα θα πάω για καφέ με τις φίλες …..και από κεί και πέρα θα κατέβω και Θεσσαλονίκη ….και θα σας ‘δείξω εγώ’!!!! χιχιχιχιχιχιιιιιιιιιιιιιιι…… Βούρ βρέ (τα λέω στη νύφη να τα ακούει η πεθερά……)

ΥΓ : για τους παρατηρητικούς! Υπάρχει κάτι διαφορετικό στη σελίδα του μπλόγκ ….υπάρχει και στη σελίδα του άρθρου, αλλά και στην αρχική ….ο/η ευρών μου λέει γνώμη και κερδίζει διαδικτυακό φιλί…..

4 thoughts on “Σκόρπιες σκέψεις ….

Σχολιάστε

