Λα, λα, λα…..

Κοινώς έχω λαλήσει…..

Επί καθημερινής βάσης έλεγχος σε :

4 μέιλς, 2 προσωπικά, 2 της δουλειάς….αααα, είναι και αυτό της εξυπηρέτησης πελατών, μη ξεχνιόμαστε, είναι το πιο σημαντικό!

3 φειςμπούκια, 1 δικό μου (και μία σελίδα) και δύο της δουλειάς + δύο σελίδες

3 γιουτούμπια, 1 απλό δικό μου, 2 της δουλειάς (έχω σιχαθεί να βλέπω, να μεταφράζω και να ανεβοκατεβάζω βίν-ντεα)

4 μπλόγκς, 3 τα δικά μου και ένα για τη δουλειά…

μπές στο ένα, βγές απο το άλλο, δημιούργησε κίνηση, ανέβασε βίντεο, μοίρασε, κάνε ‘αρέσκω’

δες τα μέιλς, απάντησε! γιατί καθυστερείς? σε φωνάζω στο Skype, που είσαι???? έχεις και κείμενα και μπάνερς να μεταφράσεις, για τα προωθητικά μέιλς και για το φειςμπούκι….και γιατί έκανες τόση ώρα για να τελειώσεις αυτή τη δουλειά???? τι κάνεις??? που έχεις το μυαλό σου???? 

μέιλς εδώ….μέιλς εκεί…..βίντεο εδώ…..βίν-ντεα εκεί…..και γύρω γύρω όλοι και στη μέση ‘εγώ’…..

Τραλαλαλαλαλαλαλααααααα…..αχχχ τι καλά!

Όχι δεν τρελάθηκα, ακόμη καλά είμαι…απλά δεν ξέρω μέχρι πότε, χιχιχιχιχιχιιιιιι

Σας φιλώ και σας αγαπώ όλους, έτσι απλά ήθελα να πώ δυό κουβέντες, ζμουτςςςςς….τραγούδι στην οριτζινέλ εκτέλεση γιατί σαν την αυθεντική δεν έχει!!!!

2 thoughts on “Λα, λα, λα…..

  1. Ουφ!! Κουράγιο!! Ναι γίνεται χαμός αλλα αν λέμε αν δεν την παλέψεις και εχει ψυχοσωματικο αντίκτυπο τα βροντας και γεια σας!! Ε δε θα τρέλαθεις κιόλας με δαυτους!! Φιλακια και συμπαράσταση!!

    • Κατινάκι μου, χίλια ευχαριστώ για τη συμπαράσταση! Εννοείται ότι άν υποπτευθώ για ψυχοσωματικό αντίκτυπο, θα τα βροντήξω! Απλά μου φάνηκε ως και αστείο κάποια στιγμή που το σκεφτόμουν. Εσύ τι μου κάνεις? Έχω μαζεμένα αρκετά απο τα κείμενα σου να τα διαβάσω μαζεμένα. Υποθέτω ότι προχωράει καλά ο ‘εγκλιματισμός’ στο καινούργιο περιβάλλον. Φιλάκια πολλά, να είσαι πάντα καλά!

Σχολιάστε

