Φθινόπωρο….τα καλά ….και τα στραβά….

Τζάααα, τι μου κάνετε? Καιρό έχουμε να τα πούμε. Πως περάσατε το καλοκαίρι σας? Σίγουρα καλύτερα από μένα. Σίγουρα κάνατε μπανάκια, έστω και λίγα. Σίγουρα ξεφύγατε από τα καθημερινά, έστω και για λίγες μέρες. Σίγουρα διαβάσατε κάποια βιβλία ή βγήκατε έξω τα βραδάκια. Πείτε μου, πείτε μου τα νέα σας……

Εγώ ως γνωστόν είχα τις δυσκολίες μου με τη δουλειά, που ακόμη προσπαθώ να βάλω σε ένα πιο σωστό ρυθμό για να μπορώ να βλέπω και την οικογένεια μου και το σπίτι μου. Δυστυχώς δεν πήρα καθόλου άδεια, δούλευα συνέχεια και τα σαββατοκύριακα που είχα ρεπό κοιτούσα πως θα κάνω τις δουλειές του σπιτιού αντί να κάνω κανένα μπάνιο στη θάλασσα……


Τελείωσε, τρόπος του λέγειν και αυτό το καλοκαίρι…..και τελείωσε με ένα καλό(???) τουλάχιστον. Η κόρη πέρασε στο πανεπιστήμιο. Όχι εκεί που ήθελε, αλλά δεν είναι και τελείως άσχετη η σχολή. Πέρασε στην Κέρκυρα, στο τεχνών, ήχου και εικόνας. Καινούργια σχολή, μοντέρνα επαγγέλματα. Αλλά όχι, εμείς είμαστε του «κλασσικού»….θέλουμε πιάνο, θέλουμε μουσικολογία…..δεν θέλουμε να κάνουμε παράλληλα και κάτι που μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρον και ίσως μας δώσει και μια δουλειά αύριο μεθαύριο. Θέλεις να γίνεις σολίστ πουλάκι μου??? Απόδειξε το! Θα μου πεις είσαι σκληρή! Αλλά και για να γίνεις σολίστ θέλει ταλέντο, δύναμη, εξάσκηση και να είσαι σκληρός με τον εαυτό σου! Δεν γίνεται αλλιώς…..
Θέλεις να φύγεις στο εξωτερικό για σπουδές, αλλά ούτε ένα εξάμηνο για να δοκιμάσεις πως είναι η σχολή στη Κέρκυρα δεν πάς…..να δείς πως είναι να τα καταφέρνεις μόνη σου, με τα διαβάσματα αλλά και με τα καθημερινά, τα πρακτικά που λέω και γώ, και είναι εξίσου σημαντικά…… τέλος πάντων κάτσε να ξαναδιαβάσεις μήπως του χρόνου καταφέρεις αυτό που θέλεις! Σου εύχομαι να βρεις το πείσμα και το τσαγανό να το κάνεις!!!!!


Και πάνω που είπα, η δόλια η μάνα, να το εκμεταλλευτώ αυτό, και να ξεκλέψω λίγες μέρες άδειας – μιας και όλο το καλοκαίρι το πέρασα στο ‘μπουντρούμι’ και δεν είδα ήλιου φως, πόσο μάλλον μπάνιο και παραλία…..νάσου μια μικρή κίνηση, ένα κρακ….μια πολύ βαριάς μορφής τενοντίτιδα!!!! Υποχρεωτικές ημι-διακοπές εδώ και δέκα μέρες, αλλά με φριχτούς πόνους! Αϋπνία, πόνος, πήγαινε έλα στο νοσοκομείο, φάρμακα, ενέσεις κορτιζόνης μπας και γλιτώσω το χειρουργείο. Αλλά και λίγες ώρες δουλειάς ενδιάμεσα, με τη βοήθεια της κόρης, για τα επείγοντα……. Αχχχχχ, τι ωραίες διακοπές είναι αυτές!!!!! Και φυσικά ο καθένας το χαβά του….και το σπίτι στη μοίρα του!!!
Εγώ σε μια φρικτή κατάσταση νεύρων και κούρασης…..έχω δει τόσα βράδια τόση τηλεόραση, όση δεν έχω δει τα τελευταία χρόνια!!!! Είδα και καλές σειρές ή ταινίες, αλλά και Τηλεμαρκετινγκ και όλα αυτά τα καημένα κοριτσάκια που ημιγυμνα διαφήμιζαν τις ροζ γραμμές…..


Ελπίδα ανακούφισης ο Ιματζιν, και το καινούργιο πρόγραμμα. Παρέα με όλες τις ήδη γνώριμες φωνές αλλά και με τις καινούργιες….με τα πειράγματα, τα γέλια, τα νέα της παρέας, τις μουσικές. Σήμερα όμως πραγματικά μου έφτιαξαν τη διάθεση….το καινούργιο τρίο Κιούσης-Πρίγγα-Τζατζαράς….τα έδωσαν όλα!!!!! Τραγούδησαν σε μετάφραση μεγάλες επιτυχίες της δεκαετίας του 80, με κορυφαίες στιγμές τα Touch me-Samantha Fox, U can’t touch this- Mc Hammer….Πραγματικά έκλαιγα από τα γέλια….βίντεο ντοκουμέντο πρέπει να υπάρχει στο ΦΒ!!!! είναι τα παρακάτω λίνκς…..

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151591372591722&set=vb.285510756721&type=2&theater

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151591271696722&set=vb.285510756721&type=2&theater

Και μετά ήρθε να κλείσει το μεσημέρι ο Τσιτσόπουλος με ένα υπέροχο βίντατζ τζαζ μουσικό ταξίδι….και εκεί κάπου έκλεισαν τα ακουστικακια από μπαταρία και με πήρε για λίγο ο ύπνος…..υπέροχο ξεκίνημα ΣΚ, με λίγο παραπάνω ύπνο και λιγότερο πόνο….φιλιά στα μούτρα σε όλους, σας αγαπώ και προσπαθώ να βλέπω τα νέα σας καθημερινά!!!!!!

Σχολιάστε

