Αποχωρισμός…..

 

Ήδη μου λείπετε!!! Αλλά είμαι υποχρεωμένη να μείνω εκτός, για ένα διάστημα….

Βρήκα μία δουλειά, η οποία με κρατάει ‘υπόδουλη’ για 10 ώρες καθημερινά…από Δευτέρα μέχρι και Σάββατο. Είναι στον υπολογιστή ….είμαι στο σπίτι …..αλλά από τη στιγμή που ξεκινάω το πρωί, είναι δύσκολο να σηκωθώ για διάλειμμα ….εγώ σαν πονηρή Ελληνίδα γάρ, μόλις βρώ ευκαιρία, σηκώνομαι να πιώ μια γουλιά καφέ, να τσιμπήσω κάτι και να κάνω ένα τσιγαράκι ….και χρεώνω παραπάνω ώρα στη συγκεκριμένη δουλειά!!! Αααα, έχω και ένα διάλειμμα μισής ώρας το μεσημέρι για φαϊ – τώρα τι να προλάβεις σε ένα μισάωρο, να ζεστάνεις το φαϊ, να φάς, να ξεζαλιστείς, δεν ξέρω!! Είναι τρίτη μου μέρα σήμερα ….και αισθάνομαι λές και πέρασε οδοστρωτήρας από πάνω μου….

Είμαι στο στάδιο της εκμάθησης των πραγμάτων!!!! Λειτουργώ ως μεταφράστρια και γραμματέας ταυτόχρονα ….και ίσως και άλλα, θα δείξει! Αυτή τη στιγμή έχω 4 άτομα πάνω από το κεφάλι μου. Και υπάρχουν στιγμές που μου μιλάνε ταυτόχρονα ….στο Skype! Που είπε και η κόρη μου ‘τι είμαι ρε παιδιά, εξωγήινη, και μου μιλάτε ταυτόχρονα???? Δεν μπορείτε να συγχρονιστείτε????’ ….Οπότε, δύο υπολογιστές ανοιχτοί ….ο ένας στο Skype, για να τους απαντάμε …..ο άλλος για να κάνουμε τη δουλειά που μας έχουν βάλει να κάνουμε. Που έλεγε και η Μίτση Κωνσταντάρα ‘και πιάτα θα πλύνουμε, και θα μαγειρέψουμε, και θα καθαρίσουμε….μιά η ζωή μας ανεβάζει και μια μας ρίχνει στα τάταρα!’ …..και θα απαντήσουμε σε μέιλ, και θα μεταφράσουμε, και θα διαβάσουμε ……άσε που στέλνουν μήνυμα να δούν αν είσαι εκεί ‘απίκο’!!!!

Τόσα χρόνια που λειτουργούσα μόνη μου ….μπορεί να ήταν ο υπολογιστής ανοιχτός από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα …..χρησιμοποιούσα όμως το χρόνο μου όπως ήθελα ή όπως με βόλευε ….και τελείωνα τη δουλειά μου όταν ήθελα ΕΓΩ!!! Τώρα πρέπει να τα κάνω με χρονοδιάγραμμα ….και να κάνω και αναφορά στο τέλος της μέρας σχετικά με το τι έκανα και πόσες ώρες μου έφαγε κάθε δουλειά!!! Τέλος πάντων, είναι δουλειά ….και που θα μου πάει θα συνηθίσω ξανά! Είναι μέχρι να πιάσω τις λεπτομέρειες, τις ορολογίες που χρησιμοποιούν και να γρηγορέψω το ρυθμό μου ….όταν θα μπώ κανονικά στο σύστημα τους και θα έχω να ασχοληθώ μόνο με την Ελλάδα και την Κύπρο, πιστεύω ότι θα καλυτερέψουν λίγο τα πράγματα ….και θα μπορώ να επικοινωνώ και μαζί σας περισσότερο!!!

 

Ο Τάσος είπε ‘show me the money, take the money and run!!!’ ….ναι, αν ήταν και ‘καλά’ τα λεφτά ….για μας, είναι απλά ένα συμπλήρωμα ….δεν μπορώ να πώ ότι είναι και τόσο ‘καλά’!! Αν τελικά είναι τόσο χαλαρά τα πράγματα, όταν θα είμαι υπεύθυνη για τον Ελληνικό Τομέα, όσο φαίνεται τώρα ….τα λεφτά είναι ‘εντάξει’. Αν συνεχίσει η ίδια κατάσταση ….να μην προλαβαίνω, τη μία δουλειά πίσω από την άλλη …..δεν είναι και τόσο καλά.

Για να σας ενημερώσω και εσάς τελικά περί τίνος πρόκειται …..Δουλεύω στο παρασκήνιο ενός διεθνούς e-shop καλλυντικών ….μιάς από τις μεγαλύτερες discount online ιστοσελίδας …..το μυστικό της επιτυχίας τους βρίσκεται στην δωρεάν αποστολή των εμπορευμάτων, στην επιστροφή του ΦΠΑ και στο γεγονός ότι παίρνουν τα εμπορεύματα από όλο τον κόσμο και στις καλύτερες τιμές. Και το όνομα αυτής ‘StrawberryNET’ ….κάποιοι μπορεί να τη ξέρετε ήδη. Έχει πάρα πολλές μάρκες γνωστών καλλυντικών και όντως οι τιμές είναι πολύ ανταγωνιστικές!!! (μπάς και πουλήσουμε και τίποτις – αν και ευτυχώς δεν είναι ο τομέας μου αυτός) ……Επειδή είναι διεθνής η εταιρία, εγώ μεταφράζω τα μηνύματα σας, τις παραγγελίες σας, τα παράπονα σας ….αλλά και σας απαντάω σε όλα αυτά. Μεταφράζω τις διαφημιστικές καμπάνιες ….σαν αυτές που έχει στη σελίδα τους στο Φατσοβιβλίο …απαντάω στα σχόλια ….κάνω την επιστροφή του ΦΠΑ και άλλα. Από ότι μου είχαν πεί, υπήρχαν ακόμη δύο άτομα στην Ελλάδα για αυτή τη δουλειά ….αλλά εγώ δεν βλέπω κανέναν άλλο αυτή τη στιγμή!!!! Όταν και αν τελικά μπώ στο σύστημα τους και είμαι υπεύθυνη για Ελλάδα και Κύπρο, θα σας ενημερώσω για να κάνετε το ανάλογο ‘ντου’ στη σελίδα!!!

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορώ να είμαι συνεπής και στις ραδιοφωνικές μου εκπομπές….και να σας πώ την αλήθεια???? Αυτό μου λείπει ήδη πάρα πολύ ….χάθηκαν κάποιες εκπομπές λόγω Πάσχα ….έκανα την Τετάρτη που μας πέρασε, αλλά δεν ξέρω πότε και αν θα μπορέσω να ξανακάνω!!! Βέβαια, επειδή είμαι τρελλή και πονηρή ….θα βρώ κάποια άκρη ….τώρα σε πόσο καιρό, θα δείξει!!!

Αυτά προς ενημέρωση ….και για να μη με ψάχνετε. Βλέπω, ενημερώνομαι και ακούω υποχθόνια προς το παρόν …..Τα ξαναλέμε, ελπίζω σύντομα ….μέχρι τότε να είστε καλά και να περνάτε καλά …..Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά σε όλους!!!!!!!!!!!!

4 thoughts on “Αποχωρισμός…..

    • Μέχρι στιγμής είναι!!! Ελπίζω να συνηθίσω σύντομα!!! Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές!
      Καλή δύναμη και καλό κουράγιο και σε σένα για τις επιλογές που έχεις να κάνεις …..αλλά μάλλον είναι τελειωμένη υπόθεση!!! Σου εύχομαι ότι καλύτερο, για ΣΕΝΑ…..

      • Μακάρι να ήταν τελείωμενες οι υποθέσεις. Αλλα καμμια φορά έχεις να διαλέξεις αν θα πας δεξιά η αριστερά , διαλέγεις δεξιά κ ας ξέρεις οτι όλοι δρόμοι οδηγούν στην αριστερή λωρίδα! Θα φανεί σε βάθος χρόνου. Ελπίζω ως τότε να έχεις συνηθίσει και να τα λέμε 🙂

      • Κατά τη γνώμη μου πιο σωστό είναι να ακολουθήσεις την καρδιά….για να είσαι χαρούμενη!!! και άσε τους άλλους να λένε. Ποτέ μη μετανοιώνεις για κάτι που κάνεις. Δεν ξέρω πότε θα συνηθίσω, αλλά περιμένω να δώ τα δικά σου νέα!!! Να είσαι καλά….Follow your heart!!!

Σχολιάστε

