Το κοριτσάκι μου ενηλικιώθηκε…..

Ναι. καλά το καταλάβατε ….σαν σήμερα πριν από ακριβώς δεκαοκτώ χρόνια, γεννήθηκε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ευχές…..

Όχι δεν θα ξαναπούμε πως πέρασαν αυτά τα χρόνια ή τα σχετικά της γέννας, αυτά τα έγραψα πέρσι ….φέτος έχουμε άλλο νταλκά. Όπως καταλάβατε είμαστε Τρίτη λυκείου, οπότε έχουμε τη σκασίλα των πανελληνίων…. Ήδη την έχουν πιάσει τα άγχη και οι στομαχόπονοι, αλλά και η κλάψα. Μα, μαμά, αφού ήθελα να ασχοληθώ με τη μουσική από τη Δευτέρα γυμνασίου, γιατί δεν είδαμε την όλη ιστορία αλλιώς???? Θα μπορούσα να μη δώσω πανελλήνιες και να φύγω εξωτερικό ….ποιός της έβαλε τέτοιες ιδέες τώρα που κοντεύουμε στο τέλος, δεν ξέρω. Ντάξ, σίγουρα οι σπουδές που θέλει να κάνει θα ήταν πολύ καλύτερα αν τις έκανε στο εξωτερικό ….αλλά θέλει και λεφτά το εξωτερικό. Θέλει ή Αγγλία ή Αυστρία …. Βρέ κοριτσάκι μου, μπές πρώτα εδώ κάπου και να το δούμε…. Το εξωτερικό – επειδή δεν υπάρχει το χρήμα – θέλει υποτροφία. Εσύ, δεν έχεις δείξει το ανάλογο πείσμα στο στόχο σου, ούτως ώστε να σκεφτούμε την υποτροφία.

Άχχχχ, μαμά μου, δεν είναι μόνο το άγχος για τις εξετάσεις, είναι και το χέρι μου …..τώρα πονάει μέχρι τον καρπό …..και αν δεν μπορέσω να τα καταφέρω στη μουσική εξαιτίας του χεριού μου???? Κοριτσάκι μου, κάναμε εξετάσεις, πήγαμε σε χίλιους γιατρούς, στο τέλος θα κάνουμε ενέσεις ή επέμβαση…. Άσε να τελειώσουν οι εξετάσεις και θα το ξαναδούμε….

Μα, μαμά, γιατί δε θέλεις να φύγω στο εξωτερικό???? Δεν είναι ότι δεν θέλω κοριτσάκι μου …..Φοβάμαι ότι δεν θα τα καταφέρεις ….Είσαι τόσο κολλημένη πάνω μας που δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις μόνη σου…. Ούτε στο Σούπερ Μάρκετ δεν πάς μόνη σου, πως θα τα καταφέρεις στο εξωτερικό???? Εδώ, παιδιά που ήταν κοινωνικά ….και δεν είχαν τις δικές σου ανασφάλειες ζορίστηκαν…..

Εγώ της υποσχέθηκα ότι θα τη βοηθήσω όσο θέλει και όπως θέλει ….Υποσχέθηκα να συνεχίσω να ασχολούμαι με τις μεταφράσεις, το μπλόγκ και την εκπομπή ….και όλα αυτά για να μη βγάζω το άγχος μου, τις ανησυχίες μου και τις αγωνίες μου πάνω της …. Προσπαθώ να την καθησυχάσω και να την ηρεμήσω, αλλά τίπτς …

Όλα αυτά πηγαίνουν μπρος-πίσω από τα Χριστούγεννα και έπειτα ….κουβέντες, και πάλι κουβέντες, και καυγάδες και ηρεμία και γέλιο, και πάλι από την αρχή ….και κατ’αυτόν τον τρόπο, ανακατεμένα και μπερδεμένα …..απο τη μια ψυχολογική υποστήριξη και από την άλλη χαζολόγημα, μπάς και ηρεμήσουμε. Και φυσικά στην όλη εικόνα θα πρέπει να προστεθεί ο αδελφός της με τα δικά του, ο μπαμπάς μας με τα δικά του, αλλά και ο σκύλος με τα δικά του ….Εεεε, παιδιά, έχω και εγώ τα δικά μου(και είναι και πολλά τα άτιμα)!!! Και επειδή δεν μπορώ να μιλήσω και να βγάλω τη δική μου σκασίλα, θα την πώ σε σας ….Θα εξομολογηθώ σε σας τη δική μου αγωνία. Βλέπω άλλα παιδιά να έχουν πρόγραμμα στο διάβασμα τους και η αγωνία μου είναι, αν διαβάζει επαρκώς για να είναι ήρεμη στις εξετάσεις και να πετύχει το στόχο της. Όποιος έχει καμμιά καλή συμβουλή, ευπρόσδεκτη!!!! Να μη σας αγχώσω και σας άλλο…… Καλά λένε, μικρά παιδιά-μικρά προβλήματα, μεγάλα παιδιά-μεγάλα προβλήματα….και όσο μεγαλώνουν χειροτερεύουν τα προβλήματα και περιπλέκονται οι καταστάσεις …. Δύο παιδιά, διαφορετικού φύλου, με έξι χρόνια διαφορά, και το καθένα με τα δικά του …..πόσα να αντέξω ακόμη η τρελή μάνα, θέλω να πάρω σύνταξη!!!!

2 thoughts on “Το κοριτσάκι μου ενηλικιώθηκε…..

  1. πρώτον να σου ζήσει το κορίτσι σου και σε ότι και να κάνει να έχει τύχη.
    Δεύτερον αυτό το «πιστεύω ότι δεν θα τα καταφέρεις» μόνη σου εκει εξω κλπ καλύτερα να το αποφεύγεις αυτή την περίοδο γιατί νομίζω δημιουργεί μπαράζ ανασφαλειών. Μου το έλεγε και μένα η μαμά μου επειδή δεν ήμουν συστηματική στο διάβασμα για να με κινητοποιήσει αλλά στα αυτιά μου ακουγόταν και εισπράττονταν ως «δε θα τα καταφέρεις γενικώς»… Συμβουλή από μια άλλη κόρη σε μια άλλη μαμά.

    • Κατινάκι μου,
      χίλια ευχαριστώ για τις ευχές. Έχεις δίκιο, έγραψα λάθος ρήμα ….όχι ‘πιστεύω’ αλλά ‘φοβάμαι’. Το κάνουμε για να προκαλέσουμε το θετικό πείσμα, αλλά μάλλον καταφέρνουμε το αντίθετο…Ναι αλλά αυτό το ‘δεν θα τα καταφέρεις γενικώς’ δεν δημιουργεί κάποιο πείσμα, για να αποδείξουμε ότι θα τα καταφέρουμε???? Εμένα με πεισμώνει, ακόμη και τώρα…..θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου όμως, και εύχομαι να της πάνε όλα όπως αυτή θέλει (εμείς είμαστε απλοί βοηθοί και παρατηρητές, δική της είναι η ζωή και οι αποφάσεις).

Σχολιάστε

