Αχχχχ αυτός ο Μάρτιος…..

 

Όχιιιι, δεν σας ξέχασα, εδώ είμαι και ακούω και παρατηρώ υποχθόνια. Κάθε Παρασκευή συνήθως ανέβαζα κάποιο κομμάτι σχετικό με μουσική …έχουμε ξεκινήσει ένα αφιέρωμα στα μιούζικαλ και τα σάουντρακ, και τους μαέστρους που κρύβονται πίσω από αυτά ….αφού γράψαμε τα ιστορικά κάναμε και το πρώτο αφιέρωμα στο μαέστρο Τζών Γουίλλιαμς ….όποια ταινία και να δείς….τον Τζών Γουίλλιαμς θα ακούσεις!!! Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τα βρεί στο άλλο μπλόγκ (www.olgasmusicandradio.wordpress.com)

Καλά τα λένε ….Μάρτης γδάρτης ….

Εμένα με έγδαρε και οικονομικά και ψυχικά και σωματικά. Ξεκίνησε με την αγωνία για το ταξίδι των παιδιών ….τα παραλειπόμενα τα έχω γράψει ήδη σε άλλο κομμάτι. Συνεχίστηκε με την ανησυχία για την υγεία του μικρού σκυλούκου …ταλαιπωρήθηκε το καημένο το ζωντανό αλλά και εμείς μαζί του ….άσχημες γαστρεντερικές διαταραχές, πυρετός που δεν έλεγε να πέσει, καθημερινές βόλτες στη κτηνίατρο για ενέσεις, χάπια, αντιβιώσεις, αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις, ειδικές τροφές, παρακάλια για φαγητό, μιζέρια ….τελικά μετά από τρείς ολόκληρες βδομάδες ανακαλύψαμε τι ταλαιπωρούσε το ζωντανό ….όχι ένα, αλλά δύο τελείως διαφορετικά μικρόβια ….ξεκινήσαμε άλλη αντιβίωση για ένα μήνα, η οποία ευτυχώς δούλεψε πολύ γρήγορα …..και έτσι ο Μικρός Μάικ τώρα έχει ξαναβρεί τη φόρμα και τη τρέλλα του και δε μαζεύεται με τίποτα!!!! Μας ξετίναξε οικονομικά, αλλά τουλάχιστον τώρα είναι καλά…….

 

Κάπου εκεί ανάμεσα την πάτησα και εγώ. Προφανώς βρέθηκε ταλαιπωρημένος ο οργανισμός μου – όχι ότι δεν τάθελε ο κώλος μου, βλέπε κομμάτι από προηγούμενη βδομάδα…. Αλλά τελικά είχα και επιπλοκή. Μόλις άρχισα να νοιώθω καλύτερα έπρεπε να ξαναπιαστώ με τις δουλειές του σπιτιού, όχι τίποτα το ιδιαίτερο – μια σκούπα, ένα ξεσκόνισμα βρε αδερφέ – και με τον καιρό που είχε, ίδρωνε-ξεϊδρωνε, μπες-βγες, ούφ-πουφ γιατί η μύτη ήταν ακόμη βουλωμένη ….δεν θέλει και πολύ. Κάποια στιγμή μετά την παρέλαση και το μεσημεριανό μπακαλιάρο ….άρχισα να μην ακούω πολύ καλά. Φυσικά η πρώτη μου κίνηση ήταν το σπρέι της μύτης, γιατί από κεί ξεκινάει η ενόχληση των αυτιών. Την επόμενη μέρα, εκτός της κουφαμάρας είχα και πόνο στο λαιμό – αδένας – σκέφτομαι θα το περάσω έτσι. Στην ανακοίνωση για την εκπομπή της Τετάρτης το αναφέρω και η φίλη Εύα σπεύδει να μου φωνάξει να τρέξω στον ΩΡΛ ….την επομένη το απόγευμα, και αφού το καρέ είχε συμπληρωθεί και με ζάλη, και δεν έβλεπα καμία βελτίωση με τις πρακτικές χαζομάρες μου, έκανα την καρδιά μου πέτρα και πήγα στο γιατρό – δεν έχω τίποτα με τους γιατρούς, ούτε τους φοβάμαι, απλά βαριέμαι να πάω και δεν  γουστάρω και πολύ τα φάρμακα γενικώς, προσπαθώ να τα αποφεύγω. Είχε δίκιο τελικά η Εύα, βαριάς μορφής ωτίτιδα – κάτι είχε πρηστεί εσωτερικά και είχε αρχίσει να καλύπτει το τύμπανο – οπότε φάτην δικιά μου, και αντιβίωση και κορτιζόνη!!!

Μέσα σε όλη αυτή τη τρέλα, είχα να φροντίσω τα καθημερινά αλλά και τις παραξενιές του καθενός εδώ μέσα ….δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δεν είμαι καλά. Δεν έφτανε όμως αυτό, με κοροϊδεύουν για τη κουφαμάρα μου, επειδή δεν ακούω τι λένε και  άλλα λένε άλλα ακούω εγώ…. Το κερασάκι στη τούρτα, ο σκύλος, ζωντάνεψε για τα καλά και θέλει τρέλες, βόλτες και παιχνίδια ….αλλά εγώ δεν μπορώ ούτε κάτω από τη τραπεζαρία να τον κυνηγήσω (θα το κάνω αναγκαστικά αν έχει πάρει κάτι που δεν πρέπει στο στόμα του και δεν είναι κανένας άλλος εδώ να βοηθήσει) …Ώχου, αφήστε με στην ησυχία μου και στη γωνιά μου……Οπότε όπως καταλαβαίνετε η διάθεση ‘στα τάρταρα’ και η τεμπελιά ‘σύννεφο’…. Το μόνο καλό της όλης ιστορίας ήταν και είναι ακόμη, ότι ακούω ότι θέλω εγώ ….αλλά και ότι αυτή η κακή διάθεση με οδήγησε σε διάφορα καινούργια μουσικά ακούσματα τα οποία σκοπεύω να μοιραστώ μαζί σας σύντομα. Καλό Σαββατοκύριακο, να προσέχετε τους εαυτούς σας και φιλιά σε όλους.

Σχολιάστε

