Όχι που θα γλίτωνα…..

.

Αγαπητοί μου φίλοι,

Χαθήκαμε λίγο αυτές τις μέρες, αλλά…από τη μία το εορταστικό τριήμερο ….και από την άλλη….

Ποια είμαι εγώ που νόμιζα ότι θα γλιτώσω από τα δόντια του κρυώματος???? Οι τρείς βδομάδες που είναι ο σκύλος άρρωστος, με κούρασαν περισσότερο ψυχικά, αλλά μάλλον και σωματικά…. Τα πρώτα σημάδια εμφανίστηκαν κάποια στιγμή το Σάββατο το απόγευμα….

Το τραβούσε ο οργανισμός μου μάλλον, με εκείνο τον κρύο αέρα κάθισα και έπλυνα ένα χαλί και έκανα και τα μπαλκόνια. Τη σκαπουλάρισα με λίγο παραπανίσιο ύπνο και με σπρέι για άνοιγμα της μύτης. Οπότε και τις επόμενες μέρες συνέχισα να κάνω δουλειές στο σπίτι. Μιάς και ο καιρός δεν ήταν καλός, κούλουμα θα κάναμε στο σπίτι. Μαγείρεψα και κάτι καλαμαράκια με σπανάκι μούρλια….

Το αποκορύφωμα όμως πρέπει να ήρθε κάποια στιγμή τη Δευτέρα λίγο πριν το φαγητό. Έκανα ένα μπάνιο και ξαφνικά πάγωσε το νερό…περίμενα λίγο μπάς και προλάβει να ζεσταθεί, αλλά που τέτοια τύχη, ήδη κρύωνα, οπότε και ξεπλύθηκα με κρύο νερό! Ξύπνησα το απόγευμα και είχε ήδη αρχίσει να τσιμπάει ο λαιμός και να ψιλοβουλώνει η μύτη… Επειδή δεν μου αρέσει να παίρνω χάπια, προσπάθησα να το αποφύγω με πρακτικά – μέλι με κανέλα σε χλιαρό νερό, φυσικά σπρέι για τη μύτη και νάνι σχετικά νωρίς. Και τώρα που το λέω, άς πάω να κάνω ένα ακόμη μελο-κανελό-ζουμο….

Σήμερα είχαμε και τον ψυχοθεραπευτικό καφέ με τις υπόλοιπες μαμάδες, ένοιωθα κάπως καλύτερα και πήγα. Ήμουν τόσες μέρες κλεισμένη μέσα που ένοιωθα ότι το χρειαζόμουν. Αλλά εκεί σιγά-σιγά χειροτέρεψα ….πονοκέφαλος και μάλλον και πυρετός – λέω μάλλον γιατί δεν βάζω θερμόμετρο, ξέρω ότι έχω δέκατα αν αρχίσουν και πονάνε όλα μου τα κόκκαλα, μέχρι και οι καρποί μου ….άν έχω ρίγος μάλλον είναι πάνω από 38 μισό. Τέλος πάντων, όταν αρχίσω και αισθάνομαι θολωμένη και σκατά ….κάτι δεν πάει καλά!!!! Όπως έλεγε και ο Σερβετάς, βάλε μου το μαξιλάρι έτσι, όχι έτσι, αλλιώς ….γιατί αυτό είναι έτσι και όχι αλλιώς ….η διάθεση ‘κάπως’, όλα ενοχλούν, αφήστε με σε μία γωνία και στην ησυχία μου!!!!

Για την αυριανή εκπομπή ετοιμάστηκα ….τώρα τι ετοίμασα, μέσα στη θολούρα μου ούτε εγώ δεν ξέρω ….θα τα ακούσουμε αύριο το πρωί παρεϊτσα ….η φωνή μπορεί να είναι ‘κάπως’, αλλά πιστεύω ότι με τη καλή παρέα που μαζευόμαστε κάθε φορά, θα περάσουμε φανταστικά….. Σας αφήνω νωρίς σήμερα για να είμαι φρεσκαδούρα αύριο το πρωί!!! Φιλιά στα μούτρα!!!! (τα μηνύματα και τις ενημερώσεις σας τις είδα μία-μία, μόνο 700 ήταν…..)

4 thoughts on “Όχι που θα γλίτωνα…..

    • είναι ιντερνετικό ραδιόφωνο….πατάς http://www.zbutsam.net και σε βγάζει στη κεντρική σελίδα, άν πατήσεις πάνω στο σήμα του σταθμού στο δεξί μέρος της σελίδας ….θα με ακούσεις αύριο το πρωί 10-12….και τώρα έχει εκπομπή, άν θές να δοκιμάσεις….άν πατήσεις και στο shoutbox, θα πούμε και καλημέρα. Καλησπέρα σου και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

      • Ωραία, δεν εμφανίστηκε η απάντηση που σου έστειλα χθές. Διάφορα είδη ξένης μουσικής, κάνω και αφιερώματα, παίζω με τις λέξεις ή με τη διάθεση ή και τον καιρό ακόμη….σε γενικές γραμμές ότι νάναι!!! Άλλες φορές ανάλογα με τη διάθεση των ακροατών. Σήμερα για παράδειγμα είχα διάφορα στο πρόγραμμα – πάντα βάζω περισσότερα τραγούδια και επιλέγω εκείνη την ώρα ποιά θα παίξω- το πρόγραμμα με εκδικήθηκε και έπαιζε αυτό ότι ήθελε, δεν μου έφτανε η ζαλούρα απο το κρύωμα….

Σχολιάστε

