Παρόλα τα άγχη και τις αγωνίες που φούσκωναν και φουσκώνουν το στομάχι μου, το μόνο που δεν έχω κάνει είναι να πλέκω ‘θεωρίες συνωμοσίας’….γιατί όπως λέει και στο κείμενο, τις λούζεσαι…..

The Dig Diary

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλα έχω υπάρξει μέγας καταστροφολογος.
Είμαι ο άνθρωπος που θα σκεφτει τι μπορει να παει στραβά κ μάλιστα πριν αυτο συμβεί θα εχει σκεφτεί plan A, plan B και plan C ανάλογα με το βαθμό της καταστροφής που θα τον χτυπήσει …

Όντας πολυ ευαίσθητη εκ φύσεως, έναν φόβο ειχα πάντα. Οτι θα με βρει το κακό απροετοιμαστη. Με τη λογική αυτή αποφευγω τις έντονες συγκινήσεις, δεν ενθουσιαζομαι με τίποτα (οχι φανερα τουλαχιστον) κ χαίρομαι με μετρο.

Δε θέλω να τρώω τα μούτρα μου, κρατώ επιφυλαξεις κ είμαι πάντα έτοιμη να αντιμετωπίσω απ´οτι χειρότερο μέχρι το καλύτερο.

Τώρα εσυ θα νομίζεις ότι είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος στον κόσμο κ θα αναρωτιέσαι που ειναι το κακό σε αυτό. Μη βιαζεσαι θα φτάσω κ σ’ αυτό.

Το κακό λοιπόν είναι ότι ελάχιστες φορές έχω κληθεί να θέσω σε εφαρμογή τα παραπάνω πλάνα.
Το κακό που…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 394 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

