Ότι πρέπει για τη γιορτή της Γυναίκας – μαμάς….ένα ακόμη υπέροχο κείμενο απο το μικρό Γιαννάκη !!!!

bebisthoughts

Αύριο είναι η γιορτή της γυναίκας. Λοιπόν, αυτό είναι το δώρο μου για τη μαμά μου παύλα γυναίκα: της επιτρέπω να γράψει για πρώτη φορά –μάλλον και τελευταία- στο μπλογκ μου, να εκφράσει τις σκέψεις της για την μητρότητα, που μέχρι στιγμής τις καταπνίγει για χάρη μου. Είμαι σίγουρος ότι έχει να πει μόνο τα καλύτερα. Όμως, σας προειδοποιώ, είναι σεντόνι…

Η ΖΩΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: Πώς άλλαξε η μητρότητα τη σχέση μου με την τέχνη, το σουπερμάρκετ, το μπάνιο, τον ύπνο, το θέατρο και τη διαφωνία…

ΤΕΧΝΗ

Πριν: Θαυμάζεις τον Πικάσο, τον Πόλοκ, τον Μοντριάν. Πλέκεις το εγκώμιο της αφηρημένης τέχνης, μαλώνεις με τους άτεχνους που την αποκαλούν μουτζαλιές κι εξηγείς πόση ώρα, σκέψη και ταλέντο έχει επενδυθεί για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.

Μετά: 1. Σου περνάει από το μυαλό ότι ο Πόλοκ μπορεί να είναι και υπερτιμημένος. 2. Σου περνάει από το μυαλό…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 898 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

