Καθώς έψαχνα να βρώ άν έχω γράψει για ένα συγκεκριμένο θέμα….έπεσα πάνω σ’αυτό….πόσο αστείο αλλά και πόσο επίκαιρο μου φάνηκε…..

Olga's Everyday Diary

Ανάμεσα σε όλα τα βιβλία που διαβάζω, όταν περισσεύει λίγος χρόνος…. είναι και διάφορα βιβλία ψυχολογίας…. αυτά τα αυτοβοήθειας, που λένε…. Εχω διαβάσει αρκετά …. και για τον εαυτό μου… και για την οικογένεια… και για τα παιδιά…. και για τα αδέλφια…. και τους εφήβους….. Εχω διαβάσει για τις σχέσεις…. για τις φιλίες…. για την απώλεια …. για εθισμούς…. για εμμονές…. Εντάξει δεν έχω διαβάσει και όλα τα εγχειρίδια ή τα βιβλία αυτοβοήθειας που κυκλοφορούν, αλλά έχω διαβάσει αρκετά….. και είμαι σε θέση να έχω μία μικρούλα γνώμη σχετικά….

Δείτε την αρχική δημοσίευση 419 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

