Η αγάπη……

Τα παιδιά μου με έβαλαν να ακούσω Τζάστιν Μπίμπερ…..για αυτό και εγώ έπαθα μία παράκρουση και άρχισα να τραγουδάω……

Σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώωωωωωωωωω

Η αγάπη αυτή με πεθαίνειιιιιιι

Πλησιάζει  και η μέρα των Ερωτευμένων. Τρομάρα μας, μόνο αυτό μας έλειπε. Για μένα όλες οι μέρες είναι ίδιες, είτε αγαπάς και το δείχνεις, είτε όχι. Δεν περιμένω αυτή τη μέρα για να το νοιώσω και να το δείξω. Θα πρηστούμε να ακούμε τραγούδια αγάπης τις επόμενες μέρες. Και εγώ το ίδιο θα κάνω, μην νομίζετε. Βρήκα τουλάχιστον 3.500 χιλιάδες τραγούδια, μέσα στο σκληρό δίσκο, με τη λέξη Love….θα σκάσει το κεφάλι μου!!!!

Η αγάπη….άν δεν υπάρχει, δεν μπορούμε να ζήσουμε. Η αγάπη είναι το πάν. Είναι το γλυκύτερο και πιο όμορφο συναίσθημα. Χωρίς αυτό δεν μπορούμε να ζήσουμε. Αλλά έχει πολλές μορφές…. Η αγάπη της μάνας προς τα παιδιά της, η αγάπη των εφήβων, η αγάπη ενός παντρεμένου ζευγαριού, η αγάπη ενός ηλικιωμένου ζευγαριού….Η αγάπη για την οικογένεια μας, για τους φίλους μας, για το σκύλο μας…..

Είναι ένα από τα πιο μεγαλειώδη συναισθήματα που μπορεί να νοιώσει ο άνθρωπος….και πραγματικά είναι δυστυχής αυτός που δεν μπορεί να το αισθανθεί. Το θέμα όμως είναι να το αισθάνεσαι καθημερινά και να το ‘γιορτάζεις’ συχνά …..να μην περιμένεις μία και μόνο μέρα το χρόνο για να το δείξεις! ΠΡΕΠΕΙ να το δείχνεις και να το αποδέχεσαι καθημερινά.

Εγώ το δώρο μου το έχω πάρει εδώ και καιρό….είναι τα παιδιά μου….είναι ο άντρας μου….είναι οι οικογένειες μας…..είναι ο μικρός σκυλούκος μας. Είναι οι φίλοι. Βέβαια πήρα και κάτι υλικό, που κάλυπτε τα γενέθλια μου, τη γέννηση των παιδιών μας, την επέτειο μας και τη γιορτή των ερωτευμένων……

Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ όλους…..αντρούλη μου, παιδιά μου, σκυλούκο, γονείς, φίλους…..φιλιά στα μούτρα. Και μην ξεχνάτε να αγαπάτε τον εαυτό σας και τους ανθρώπους σας…..Αυτά είχα να δηλώσω για τη γιορτή των ερωτευμένων….λίγο νωρίς, αλλά είπαμε, η αγάπη είναι για όλες τις μέρες……

Σχολιάστε

