Χωρίς τίτλο…..

Λοιπόν, ακούω αυτό….

Και αποφασίζω να κλείσω για λίγο τα μάτια μου ….και ονειρεμένες εικόνες περνάνε από μπροστά μου. Είμαι σε μία παραλία …μπροστά μου είναι η θάλασσα, καταγάλανη και απίστευτα ήρεμη….τα πόδια ακουμπάνε στη ζεστή ξανθή άμμο… Είναι απογευματάκι, έχει ζέστη, είμαι καθισμένη σε μία ξαπλώστρα, δίπλα μου ο άντρας μου. Δεν μιλάμε, κοιτάμε και οι δύο αυτό το απέραντο γαλάζιο….ακούμε το τραγούδι και απολαμβάνουμε την ηρεμία.

Η γλυκιά ζέστη, η ηρεμία της θάλασσας και του μυαλού ….η απόλυτη χαλάρωση και τα βλέφαρα αρχίζουν να βαραίνουν…..

Τώρα βρίσκομαι αλλού…είμαι μόνη και είμαι κάπου ψηλά. Έχω την αίσθηση ότι με περιμένουν, ότι πρέπει να γυρίσω σπίτι. Βρίσκομαι στο πλάτωμα ενός βουνού και βλέπω κάτω ένα τεράστιο πάρκο, με πολλά δέντρα, αλλά και διάφορα κομμάτια γεμάτα πέτρες – όπως στις ανασκαφές. Για να γυρίσω σπίτι πρέπει να κατέβω και να περάσω μέσα από όλο αυτό το πάρκο. Σιγά-σιγά και προσεκτικά αρχίζω και κατεβαίνω. Αυτό το πάρκο είναι υπέροχο, μέσα στα δέντρα και το πράσινο, με μικρά ρυάκια κατά διαστήματα. Φτάνω πιο κάτω και βλέπω από μακριά δύο χοντρούς παπάδες σε ένα ξέφωτο στρωμένο με χοντρές πέτρες. Τινάζουν τα ρούχα τους και βγάζουν τα πανωφόρια τους. Αρχίζουν να δοκιμάζουν τις φωνές τους. Πλησιάζω χωρίς να με δούν. Περνάω προς τα κάτω και γυρνάω και βλέπω ότι μέσα στο βουνό ήταν χτισμένη μία εκκλησία. Να που πήγαιναν οι παπάδες. Αλλά όχι τελικά, αυτοί συνεχίζουν να είναι στο πλακόστρωτο και αρχίζουν και ψέλνουν με φωνές αγγελικές. Με φωνές από άλλο κόσμο.

Σα μαγεμένη, συνεχίζω να προχωράω και να κατεβαίνω προς τα κάτω, μπας και κάποια στιγμή γυρίσω σπίτι. Τώρα μπροστά μου εμφανίζεται ένα κτίριο. Σαν ξενοδοχείο μου φαίνεται. Αλλά αν θέλω να γυρίσω σπίτι μου πρέπει να περάσω από μέσα. Δεν είναι μοντέρνο κτίριο εξωτερικά, είναι αναπαλαιωμένο, αλλά από μέσα είναι καταπληκτικό. Γεμάτο μάρμαρα, καλογυαλισμένα, συντριβάνια, φυτά. Προσπαθώ να βρώ ένα δρόμο για να περάσω και να βγώ έξω και μπλέκομαι σε διάφορους διαδρόμους. Σε ένα από τους διαδρόμους βλέπω μια πόρτα ανοιχτή.

Σκέφτομαι θα ρωτήσω να μου πούν πως θα βγώ. Σκύβω διστακτικά, βλέπω μια ξανθιά κοπελιά, με λευκά ρούχα, να είναι καθισμένη σε ένα λευκό κρεβάτι ακουμπισμένη στο τοίχο και να κρατάει κάτι σαν βιβλίο στο χέρι της. Κοιτάει πονηρά γύρω-γύρω και μου λέει : αν δεν μας δώσουν τις ‘Τριουμβιράτες’ μας, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Τι είναι αυτό τη ρωτάω. Κάτι χάπια που έχουν χαραγμένο το ‘V’ επάνω τους και πρέπει να τα παίρνουμε σε τριάδες. Αλλιώς δεν με αφήνουν να γράψω στο Φατσοβιβλίο. Ξαναβλέπω τα χέρια της και καταλαβαίνω ότι αυτό που κρατάει δεν είναι βιβλίο αλλά υπολογιστής. Σκέφτομαι, αααα, για αυτό το λόγο, μπαίνει κάθε μέρα τόσο αργά και γράφει. Δεν έχει πάρει τα χάπια της πιο μπροστά. Γιατί παίρνεις αυτά τα χάπια, τη ρωτάω. Αααα, εδώ είναι ψυχιατρείο μου λέει, και αν δεν μένεις εδώ, φύγε γρήγορα πριν σε καταλάβουν και σου δώσουν και σένα τέτοια χάπια. Γυρνάω να φύγω…..και χτύπησε το ξυπνητήρι!!!! Ξυπνάω έντρομη και απορώντας τι ήταν όλα αυτά που έβλεπα…. Τι έχω γιατρέ μου, είναι σοβαρό???? Μήπως μου έκατσε βαρύ το μεσημεριανό???? Ή σημαίνει τίποτα άλλο?????

2 thoughts on “Χωρίς τίτλο…..

  1. geia sou olga!
    xmmm mhpws olh sou i zwh pernaei ap to fatsobiblio? prosekse to ki anathewrhse isws..
    arage giati sou einai toso dyskolo to na epistrefeis sto spiti sou?
    mhpws ekei se kaloun apla ta prepei sou?
    ektos apo fobero tragoudi, mhpws h triandria (blepe triumvirat) einai ousiastika h triada pou orizei kathorizei kuberna th zwh sou? diladh h oikogeneia sou?
    mhpws th niwtheis na se egklwvizei?
    h’ mhpws apla etsi to blepei to uposyneidhto sou?
    poly endiaferon t oneiro sou… tha thela polu na se psuxanalusw…
    na eisai kala ki eutuxismenh!

    • Γειά σου Dream,
      όχι, ευτυχώς η ζωή μου δεν περνάει απο το Φατσοβιβλίο.
      Όσο για το όνειρο, έχεις δίκιο …..και εγώ το ίδιο σκέφτηκα, είτε συνειδητά, είτε υποσυνείδητα….
      Με τιμάς ιδιαιτέρως με το ενδιαφέρον σου να με ψυχαναλύσεις
      ΥΓ: γιατί δεν γράφεις στα ελληνικά?????

Σχολιάστε

