Ο Βιασμός….

Είναι ένα θέμα που δεν θα ήθελα να αγγίξω ποτέ!!! Αλλά η μικρή μας κοινωνία συγκλονίστηκε από ένα βιασμό. Αν και πολλοί προσπάθησαν να το κρατήσουν κρυφό, τελικά τίποτα δεν μένει για πολύ κρυφό. Μέχρι και τα κανάλια ασχολήθηκαν με αυτό, οπότε ποιος ο λόγος να κρατήσω εγώ το στόμα μου κλειστό??? Πολλές οι φήμες…. Πολλά λόγια …σιγά-σιγά από όλους…..

Και ας μπούμε κατευθείαν στο συμβάν, για όσους δεν το ξέρετε ήδη. Τρία αγόρια του γυμνασίου μας βίασαν μία συμμαθήτρια τους. Έτσι βγήκε η είδηση στον τοπικό τύπο, στο ίντερνετ και μετά στα κανάλια. Η ιστορία έχει ως εξής : το κοριτσάκι τα ‘είχε’ με τον ένα από τους τρείς και είχαν συμφωνήσει να βρεθούν μετά το σχολείο στο σπίτι του φίλου τους, επειδή έλειπαν οι γονείς του. Αλλά εκεί ήταν κρυμμένοι, ο ‘φίλος’ και ένας ακόμη φίλος. Δεν είμαστε σίγουροι για το λόγο της συνάντησης, αλλά μάλλον ήταν το σέξ….και εκεί συμπλήρωσαν και οι υπόλοιποι την υπογραφή τους!!!! Οι φήμες παίζουν, ‘τα ήθελε’ ή ‘δεν τα ήθελε’. Το θέμα όμως ποιο είναι??? Ότι κατά πάσα πιθανότητα, η μικρή, κάποια στιγμή άλλαξε γνώμη ή είπε ‘όχι’, και δεν την άκουσε κανείς. Ή ότι έκανε, ότι έκανε και μετά….επειδή ο πειραματισμός ήταν πολύ έντονος πάνω στο σώμα της, αποφάσισε να προφασιστεί βιασμό.

Ότι και να ήταν, ο βιασμός δεν παύει να είναι η πιο αποτρόπαια πράξη. Αλλά θα επιστήσω τη προσοχή στο σημείο…..ήταν παιδιά γυμνασίου!!!! 13-14 χρονών. Το ότι τους μάζεψαν, το ότι οι γονείς τους, αν τους βρούν, θα δικαστούν για παραμέληση ανηλίκων, το ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπούν στο αναμορφωτήριο ….μου λένε κάτι, αλλά όχι πολλά. Τα παιδιά αυτά δυστυχώς τα ξέρουμε. Τα δύο από τα τρία αγόρια, όντως δεν ξέρουμε τους γονείς και αν τα παραμελούν ή όχι.(μιλάω στον πληθυντικό, γιατί τα ξέρει αρκετός κόσμος στη περιοχή, και ξέρω τα προβλήματα τους από όταν ήμουν στο Σύλλογο Γονέων του γυμνασίου). Έχω την αίσθηση ότι είτε πάνε στο αναμορφωτήριο είτε όχι, αυτά θα καταλήξουν να γίνουν ‘βαποράκια’ ή κλέφτες ή δεν ξέρω τι άλλο…..

Εκείνο που δεν χωράει όμως το μυαλό μου είναι ότι, 14χρονα βίασαν συμμαθήτρια τους!!! Δεν θα ασχοληθώ με το ‘ποιόν’ των παιδιών της ιστορίας ή αν ήταν όντως βιασμός ή όχι…… Που πάμε, ωρέ αδέρφια???? Όταν το συνειδητοποίησα, ήταν σαν να μου έλεγε κάποιος ότι ‘το γειτονόπουλο βίασε την κόρη μου’!!!! και συζητώντας την όλη ιστορία με τα παιδιά, μου λέει η κόρη μου, ‘ξέρω αρκετά καλά τους συμμαθητές μου’.  Όχι κοριτσάκι μου, δεν τους ξέρεις. Γιατί τα αγόρια στην εφηβεία έχουν τέτοιες ορμές που δεν ξέρουν πώς να τις συγκρατήσουν και μπορεί ένα ‘όχι’ να είναι ‘κόκκινο πανί’ για αυτούς. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις!!! Εδώ εμείς, που ‘υποτίθεται’ ότι ανησυχούμε, και μιλάμε και συζητάμε με τα παιδιά μας, και πάλι έχω τις αμφιβολίες μου. Ξέρουν αυτά που πρέπει να ξέρουν??? Πώς να φερθούν, πώς να αντιδράσουν ….θα συγκρατηθούν, θα φερθούν σωστά??? Έχουν ρωτήσει όλα αυτά που θα έπρεπε να ξέρουν πάνω στα θέματα του σέξ….τους τα είπαμε όλα??? μήπως ξεχάσαμε κάτι??? Θα πούν το ‘όχι’ όταν πρέπει???? Θα το ακούσει ο άλλος??? Θα το δεχτεί και θα συγκρατηθεί???? Αλήθεια ξέρετε τι κάνει ο 10χρονος γιός σας όταν είναι κλεισμένος στο δωμάτιο του με ένα υπολογιστή…..

Σχολιάστε

