Το παρακάτω κείμενο το έγραψα την Παρασκευή το βράδυ….υπο την επήρεια νεύρων….αλλά και σήμερα δεν πήγαμε πίσω….ενώ είχα όλη τη καλή διάθεση να τον πάω βόλτα….με τον υπέροχο ήλιο που είχε….αυτός το χαβά του….Θύματα : το μπουφάν, τα μαξιλάρια του σαλονιού, τα τηλεκοντρόλ….και με έπιασε υστερία, όταν ανέβηκε στο γυάλινο τραπεζάκι του σαλονιού και πήρε ένα ψεύτικο λουλούδι, που το διέλυσε με όλη του την ησυχία!!!!!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013…..

Δεν άνοιγε το μάτι το πρωί ….μ’αυτήν την ομίχλη, τι να ανοίξει θα πείς?? Ευτυχώς τα σάντουιτς του μικρού για το σχολείο τα είχαμε κάνει από χθές …..ίσα που τον πρόλαβα στην πόρτα να τον φιλήσω για καλημέρα – μόνο μες το σπίτι ανταλλάσουμε φιλιά πιά, μεγάλωσε ….πάει έκτη δημοτικού ….απορώ τι τρώγεται και φεύγει τόσο νωρίς για το σχολείο. Τσίμα-τσίμα πρόλαβα να ετοιμάσω το σάντουιτς της μεγάλης, πριν φύγει και αυτή …. Ένα ποτήρι νερό, μια γουλιά καφέ και φύγαμε με το σκύλο για τη βόλτα του ….τη μύτη μας δεν βλέπαμε ….που πάμε μωρέ μ’αυτήν ην ομίχλη??? Και έτσουζε και η υγρασία ….παγώσαμε μέχρι να αποφασίσει να κάνει τα’κακάκια’ του ο κύριος!!

Ενώ όλη τη βδομάδα είχαμε βρεί κάποιες φόρμουλες συνεννόησης, σήμερα λές και αποφάσισε ότι πρέπει να μου κάνει γυμνάσια – αντί να του κάνω εγώ!! Ενώ συνήθως τον αφήνω κάποιες ώρες το πρωί στην κουζίνα – για να συνηθίσει και μόνος του – σήμερα δεν ήθελε να κάτσει εκεί με τίποτα …σκέφτηκα, μιάς και θα είμαι σπίτι, μήπως είναι καλύτερα να τον αφήσω να κυκλοφορεί πιο πολύ μες το σπίτι, μπας και συνηθίσει και δεν ορμάει σαν τρελός να αρπάξει ότι βρεί μπροστά του ….και ας αδιαφορήσω λίγο παραπάνω. Θύματα : το μπουφάν που τον βγάζω βόλτα, ένα μαξιλάρι από το σαλόνι, ένα από τα παιχνίδια του Νίκου, ένα κερί, δύο τηλεκοντρόλ ….μετά ησύχασε και κοιμήθηκε …..έλα όμως που μετά από κάποια ώρα, εγώ ήθελα να σηκωθώ από τον υπολογιστή ….δεν τολμάω να κάνω βήμα ….όσο ήσυχα και να κάνω, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πεταχτεί και να με ακολουθήσει, όπου και να πάω – ναι, ακόμη και στη τουαλέτα!!! Πολύ κουραστικό….

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, ένα δεύτερο γύρο κυνηγητού και καταδρομικών ασκήσεων στο σαλόνι και κάτω από το τραπέζι της τραπεζαρίας ….αλλά τελικά μπόρεσα και τον μάντρωσα στη κουζίνα μέχρι να γυρίσουν τα παιδιά. Το κακό της όλης ιστορίας είναι, ότι κάνει, ότι κάνει ….και μετά κάθεται και με κοιτάει στα μάτια με σοβαρότατο ύφος,  σαν να μου λέει τι έκανα, τι με μαλώνεις (αυτός το θεωρεί παιχνίδι πάντως, σίγουρα). Τέλος πάντων, κάνω λίγη δουλειά, έρχονται τα παιδιά, τρώμε ….βρέχει τα ‘120 ενωμένα εργοστάσια’ που είπε και ο φίλος ο Κωστής στο Φατσοβιβλίο ….ο σκύλος ψιλοσυνήθισε να τον πηγαίνω βόλτα παραλία από τις 4:30 μέχρι τις 6:30 ….είναι ανήσυχος.  Τον βγάζω στην αυλή για τα ‘ψιλά’ του ….ήρθε και ο Μιχάλης …οπότε και σκύλος ησύχασε και κοιμήθηκε …..σηκώνομαι να ζεστάνω το φαί για το Μιχάλη ….ο σκύλος ανάσκελα  στο κρεβάτι του, ροχαλίζει κιόλας, το γομάρι ….πρωτοφανώς δεν με κατάλαβε, οπότε και έκανα το διάλειμμα μου με την ησυχία μου….

Σκεφτόμουν μέχρι να φάει ο Μιχάλης, να διαβάσω το κείμενο μου – από το πρωί προσπαθούσα να κάνω μετάφραση το κείμενο για το Bullying, για το αγγλικό μπλόγκ – να το ανεβάσω κιόλας νωρίς ….και μετά να χαζολογήσω στο Φατσοβιβλίο, να ανεβάσω και κάτι εδώ, να κάτσω και με τους υπόλοιπους στο σπίτι να δώ λίγο τηλεόραση …..έλα μου, ντέ!!!! ….θάθελες ….είχε σκοτεινιάσει πιά, δεν είχε φώς στο δωμάτιο ….ήμουν απορροφημένη σε κάτι διορθώσεις ….ξαφνικά με σκουντάει ο σκύλος ….φεύγει το ποντίκι από το χέρι μου ….πέντε λεπτάκια, του λέω, θα σε πάω βόλτα, ήσυχα ….και συνεχίζω ….και χωρίς να το καταλάβω, έχει σηκώσει το χαλί, έχει βρεί το καλώδιο του ιντερνετίου ….και το μασουλάει ….τι κάνεις εκεί μωρέ πιά???? Με μία πρώτη ματιά δεν φάνηκε να είχε προλάβει να κάνει ζημιά, βάζω μονωτική ταινία στο σημείο της ζημιάς (πω, πω βρε παιδί μου, σαν τα παιδιά ….άν υπάρχει ησυχία και δεν το βλέπεις….κάποια ζημιά έχει κάνει)….Άντε πάμε βόλτα! Θα το ανεβάσω μετά…. Μετά όμως φάνηκε το μέγεθος της ζημιάς! Νο ιντερνέτι…. Φώναζαν όλοι…γιατί δεν έχουμε ‘νέτι’, πως θα μπώ στη φάρμα μου, πως θα παίξω ποδόσφαιρο, πως θα ακούσω μουσική και να δώ και τις ειδήσεις ….και εγώ καθόμουν και κοιτούσα το κείμενο μου ….σιγοβράζοντας!!!! πήραμε τηλέφωνο τον πάροχο …και εκεί που μιλούσα μαζί τους, με ρωτάει το παιδί, μήπως έχετε προέκταση? Γιατί καμιά φορά φθείρονται πιο εύκολα….εκεί άναψε ένα λαμπάκι στον εγκέφαλο μου ….κοίτα να δείς που θα το έφαγε το ‘μικρό κάθαρμα’, ο ‘μικρός τρομοκράτης’….είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα μας ειδοποιήσουν. Εγώ άνοιξα τη μονωτική ταινία….και είδα το μέγεθος της ζημιάς!!! Βρήκα άλλο καλώδιο ….το συνέδεσα και δούλευε….αλλά ήταν κοντό και δεν έφτανε μέχρι τον υπολογιστή….οπότε εγώ δουλειά, τιπτς!!!! Δούλεψε όμως το ασύρματο….έτσι οι υπόλοιποι όλοι βολεύτηκαν, έκαναν το χαβαλέ τους …..και εγώ απλώς ‘χαλάστηκα’ ….τόσο πολύ που το έκλεισα και έφυγα, ενώ μπορούσα να κάνω κάποια πράγματα.

 

Έβαλα τα κλάμματα, και έφυγα για μια μικρή βόλτα ….έπιασε η βροχή και γύρισα ….αλλά η διάθεση τέλος!!! Με έπιασε το παράπονο ….και έτσι αποφάσισα να κάτσω και να τα γράψω, μπας και μου περάσουν τα νεύρα ….αντί να κάτσω με τους υπόλοιπους να δώ τηλεόραση. Θέλω να το σκίσω το άτιμο σκατό, που αν δεν του κάνεις αυτό που θέλει, την ώρα που το θέλει, πρέπει να κάνει βλακείες και ζημιές!!!! Ούτε τα παιδιά μου δεν τα έχουν κάνει αυτά !!!!

2 thoughts on “

  1. geia sou olga! sympathitiko to blog sou, alla mias pou mas enimeroneis gia kathe sou kinisi, grafe san anthropos toulaxiston. ayto to kathe treis lekseis kai 3 aposiopoiitika einai poly kourastiko ston anagnosti. filika panta
    na xairesai ti familia
    ps.mi mou tin peis gia ta greeklish, den exo ellinka edo

Σχολιάστε

