Η εκπομπή…..

Εεεε, η γκαντεμιά μου δεν λέγεται…..

Σήμερα του Αγ.Νικολάου, γιόρταζε ο μπαμπάς μου και ο γιός μου….Λέω εξ’αρχής ευχαριστώ για τις ευχές σε όλους….για να μην ξεχάσω κανένα σας μετά!!! Το Αλτσχάιμερ βλέπετε…. Η μέρα ξεκίνησε καλά, γρήγορη βόλτα το σκύλο ….με ευκολία τον έχωσα στη κουζίνα ….και έφυγα για τον καθιερωμένο καφέ με τις φίλες – κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Σήμερα ήταν μαζί μας και μία άλλη φίλη-μαμά, η οποία έρχεται μία στο τόσο….αλλά είναι τόσο έξω καρδιά ….μας έφτιαξε τη μέρα ….γελάσαμε με την ψυχή μας, αφού ένας παππούς που καθόταν απο πίσω μας, μας κοιτούσε παράξενα την ώρα που φεύγαμε….τι θα σκέφτηκε ο άνθρωπας για μας (ναι, είχε και σόκιν η όλη ιστορία….)

Γύρισα σπίτι….λίγο μαγείρεμα….καμιά δουλειά πάνω πάνω….λίγο παιχνίδι με το σκύλο ….και μουρθε η ιδέα και η διάθεση να κάνω εκπομπή το απόγευμα. Κάθε Πέμπτη, ο κύρης μου λείπει ταξίδι….και κατά 99% πριν τις 7 δεν γυρνάει ….τα παιδιά έχουν εξωσχολικά μέχρι τις 7….οπότε λέω και εγώ απο μέσα μου ‘μπορώ να κάνω’…. Τα έχω ετοιμάσει όλα και τα έχω προγραμματίσει….βλέπω ότι δεν έχει κανένας άλλος εκπομπή εκείνη την ώρα ….μαζεύω και το σκύλο στη κουζίνα και ξεκινάω!!!

Εκείνη την ώρα αποφάσισε η κόρη μου να αρχίσει τη γκρίνια της…για να μπορέσω να ανοίξω μικρόφωνο έπρεπε να τη στέλνω να μου κάνει δουλειές επάνω …..άχχχ, κοριτσάκι μου ξέχασα αυτό και είναι επάνω μπορείς να μου το φέρεις???… μόλις έφτανε η ώρα να μιλήσω εγώ θυμόμουν ότι κάτι είχα ξεχάσει….αυτό για κανένα 20λεπτο….γιατί μετά ούτως ή άλλως θα έφευγε για το μάθημα της! Ούφ, επιτέλους…..μιλάω ήδη με τον κόσμο στο τσάτ, έχω κακό προαίσθημα και τους ενημερώνω…. ανοίγω και μικρόφωνο….άχχχ, τι καλά, ησυχία, εκπομπούλα, κουβεντούλες με τους φίλους!!! Τα κάνω όλα στα σκοτεινά για να δώ άν σταμάτησε αυτοκίνητο απ’εξω…..δεν πρόλαβε να κλείσει η πρώτη ώρα, και βλέπω φώτα αυτοκινήτου…σηκώνομαι να δώ ποιός είναι!!!! Μαμώ τη γκαντεμιά μου, γύρισε ο Μιχάλης!!! Δεν είναι ότι δεν με αφήνουν να κάνω εκπομπή….εγώ δεν αισθάνομαι άνετα όταν είναι μέσα στο δωμάτιο και άλλοι….γιατί συνήθως κάνουν φασαρία. Και θέλω, και θέλουν να το ξέρουν ότι κάνω εκπομπή (και αυτό οφείλω να το σεβαστώ)……. Απλά σήμερα δεν το είχα πεί….και δεν ήθελα να πώ με το καλησπέρα ‘γειά σου, πήγαινε επάνω, κάνω εκπομπή’ ….δεν είναι ευγενικό να το πείς αυτό στον άντρα σου και ειδικά όταν γυρνάει απο ταξίδι!!! Θα με έστελνε στο διάολο…και θα είχε και δίκιο…. Οπότε και έκλεισα το μικρόφωνο….και καθόμουν και μιλούσα περί ανέμων και υδάτων ….μετά του βρήκα δουλειά να κάνει …..και έτσι μπόρεσα και ξανάνοιξα το μικρόφωνο και τελείωσα την εκπομπή!!!!

Ηθικό Δίδαγμα 1 : ενημέρωσε την οικογένεια για τις προθέσεις σου …αλλιώς θα αισθάνεσαι σα το μικρό παιδί που το έπιασαν με το χέρι μέσα στο γλυκό…..

Ηθικό Δίδαγμα 2 : ποτέ μην παίρνεις τέτοιες αποφάσεις ξαφνικά ….χωρίς να είσαι 100% σίγουρη ότι δεν θα σε ενοχλήσει κανένας

Περιττό δε να σας πώ ότι με το που γύρισαν στις 7:02, μου μπαστακώθηκαν όλοι μες το δωμάτιο ….οι δύο κύριοι στο κρεβάτι και η κόρη μου πήρε καρέκλα και έκατσε δίπλα μου ….μόνο όταν ξεκίνησαν οι σειρές τους στην τηλεόραση πήγαν όλοι στο κρεβάτι ….αλλά πάλι έχω την αίσθηση ότι παρακολουθούν τι κάνω!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

