I can’t say goodbye to you…..

Τραγούδι σήμερα…..σκεφτόμουν διάφορα θέματα, αλλά αυτό το τραγούδι κόλλησε στο μυαλό μου από χθές το βράδυ που το ξανάκουσα ….πρωτοκυκλοφόρησε τον Μάιο του 1981 ….το άκουσα για πρώτη φορά από το τότε ‘πειρατικό ραδιόφωνο’ της Θεσσαλονίκης…..το άκουσα για πρώτη φορά από τον άνθρωπο που μου έμαθε να ακούω μουσική …..

Στα πρώτα χρόνια του πειρατικού ραδιοφώνου  (γύρω στα 1977) ….ήταν Η φωνή, ήταν ΤΟ Ράδιο 1….ήταν ο Γιώργος Αλεξίου (όπως τον ήξερε ο κόσμος) ….ο Γιώργος με τη γλυκιά φωνή μας έμαθε να αγαπάμε το ραδιόφωνο και τη μουσική ….ο Γιώργος που μας άφησε πριν από 8 χρόνια. Λυπήθηκα πάρα πολύ όταν έφυγα στην Αθήνα για σπουδές και παράτησα το ραδιόφωνο ….και όταν επέστρεψα πιά ….πιάστηκα στη δουλειά ….και έχασα τις επαφές μου…..και ξεχνιόμουν, δεν άκουγα πιά ραδιόφωνο ….τότε βέβαια ανακάλυψα μια άλλη μου αγάπη, τα βιβλία.

Ένα από τα τραγούδια που μου έμειναν από εκείνη την εποχή και με συγκινούσε ιδιαίτερα, είναι και αυτό …..δεν μπορώ να πώ ότι το έχω συνδυάσει με κάποια ερωτική απογοήτευση ή ότι μου θυμίζει κάποιον συγκεκριμένα….απλά με συγκινεί, και οι στίχοι και η μουσική…. Χθές ήμουν σε μία παράξενη και φορτισμένη συναισθηματική κατάσταση, ήμουν στενοχωρημένη και νευριασμένη με όλους και με όλα ….και εκεί που ετοιμαζόμουν για τη σημερινή μου εκπομπή …..ξαφνικά ακούω ένα ηχητικό ντοκουμέντο με τη φωνή του Γιώργου ….πόσα χρόνια με γύρισε πίσω ….στο εφηβικό δωμάτιο μου, στο σκοτάδι, με το ραδιοφωνάκι κολλημένο στο αυτί ….και ακούω αυτό το τραγούδι …..και ένα ζεστό δάκρυ ξεπήδησε από τα μάτια μου χωρίς να το καταλάβω ….και κύλησε στο μάγουλο μου …..και από εκείνη την ώρα τριγυρνάει συνέχεια στο μυαλό μου ….δεν μπορώ να ησυχάσω …..πρέπει να το ξανακούσω, οπωσδήποτε!!!!

Μιλάει για παράνομο έρωτα ….χωρίς αύριο …γιατί να βρεθούμε τόσο αργά ….να έχεις υποχρεώσεις και να μην μπορώ να περιμένω τίποτα από σένα …το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορώ να σου πώ αντίο ….όσο και να προσπαθώ ….γιατί είσαι ένα κομμάτι μου…..χωρίς εσένα θα πεθάνω ….ξέρω βαθιά μέσα μου ότι είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον ….

 

HELEN REDDY –

 I CAN’T SAY GOODBYE TO YOU

You say it would be better
If we stopped seeing each other
If you had only met me first
When you were free

‘Cause now you’ve got commitment
I should not expect things from you
That you can’t give to me
Oh, but baby can’t you see?

I can’t say goodbye to you
No matter how I try
You’re such a part of me
Without you I would die

Deep in the heart of me
I know that you and I
Were meant to be forever
I can’t tell you goodbye

Neither of us planned
That we would fall in love this way
But since we did
Why should we be apart?

Sometimes, some things happen
That can never be explained
Now, it’s too late for me
I’ve already given you my heart

I can’t say goodbye to you
No matter how I try
You’re such a part of me
Without you I would die

Deep in the heart of me
I know that you and I
Were meant to be forever
I can’t tell you goodbye

Who knows why we choose
When we choose the ones we love
Who knows why we do the things
We do when we’re in love

I know that you’re a decent man
And you try to do what’s best
But how can I forget
All the feelings we have shared

I can’t say goodbye to you
No matter how I try
You’re such a part of me
Without you I would die

Deep in the heart of me
I know that you and I
Were meant to be forever
I can’t tell you goodbye
(You and I were meant to be forever)
I can’t tell you goodbye

 


Λίγα λόγια για την Helen Reddy…..γεννήθηκε στη Αυστραλία από καλλιτέχνες γονείς, στις 25 Οκτωβρίου του 1941….ξεκίνησε την καριέρα της τεσσάρων χρονών και με τους γονείς της περιόδευσε στο μεγαλύτερο μέρος της Αυστραλίας….παράτησε το σχολείο στα 15 της για να τραγουδάει στους δρόμους….. Το μουσικό της στυλ είναι ένα μείγμα rhythm & blues, ελαφριάς ρόκ και τζάζ …το οποίο συνδυασμένο με τη γλυκιά και θερμή φωνή της ….της έδωσε πολλές επιτυχίες στη δεκαετία του 70 ….εκτός της μουσικής καριέρας, ήταν οικοδέσποινα τηλεοπτικού σόου, πήρε μέρος σε μιούζικαλ και στο Μπρόντγουεη και στο Γουέστ Έντ στο Λονδίνο ….το 2002 αποσύρθηκε από τη μουσική βιομηχανία και ασχολήθηκε με την υπνοθεραπεία και τις παρακινητικές ομιλίες (motivational speeches)

Σχολιάστε

