H στραβή μέρα …..

Έτσι δεν λέει ο σοφός λαός μας???? Η στραβή μέρα απο το πρωί φαίνεται….εεε, ναί!!!! το πιστοποιώ και εγώ…..Πως είναι δυνατόν, μία μετάφραση 1000 λέξεων και η προετοιμασία για την αυριανή εκπομπή να τραβήξουν πάνω απο 12 ώρες (δουλειά 4-5 ωρών το πάρα πολύ)….Πως είναι δυνατόν να θες να αγιάσεις και να μην σε αφήνουν…..

Είναι η τρίτη μέρα που προσπαθώ να πάω στο ΚΕΠ για να πάρω υπογραφή στην κάρτα ανεργίας- υπόθεση ενός λεπτού-, αλλά τιπτς… Πήρα τα ποδαράκια μου και πήγα (γύρω στα 2 χλμ. απο το σπίτι) αλλά αποφάσισαν ότι έπρεπε να κάνουν στάση εργασίας….οπότε γύρισα μέσα στη βροχή, σα βρεγμένη γάτα!!!! Για να καλμάρω τα πρώτα νεύρα της ημέρας, πήρα το κατιτίς μου να φάω και τσιγάρα….

Αλλαγή ρούχων…..ο σκύλος συνεχίζει να μένει έγκλειστος στη κουζίνα, μπας και προλάβω να κάνω και καμιά δουλειά….μάζεμα ρούχων απο την απλώστρα, άπλωμα άλλου πλυντηρίου, κρεβάτια, άνοιγμα υπολογιστή και ραδιοφώνου μαζί…. Ξεκινάω να βλέπω τα μέιλς…και ενώ έχω αρχίσει να ηρεμώ με το Γιάννη και το Βασίλη …λέω ήρθε η ώρα να ξεκινήσω τη μετάφραση. Ελα μου ντέ, ποιά είσαι εσύ κυρά μου που θα κάνεις τη δουλειά σου στην ώρα της???? Εεεε, πές μου…. Αρχισε να βαράει το Skype….συνήθως δεν το έχω ανοιχτό….αλλά επειδή περίμενα ένα επαγγελματικό τηλεφώνημα το άνοιξα. Τέλος πάντων, αφού είδα κάποια άσχετα αιτήματα φιλίας….χτύπησε και το τηλέφωνο που περίμενα. Εφαγα 2 ώρες σχεδόν….για να πάρω απάντηση ότι θα πρέπει να περιμένω!!!!

Ανάμεσα στο τηλεφώνημα γύρισε και η κόρη μου απο το σχολείο….ποτέ δεν βγάζει τα κλειδιά της να ανοίξει….άντε πετάξου, τρέχα τις σκάλες να της ανοίξεις την πόρτα….και μετά τρέχα για να συνεχίσεις. Μπαίνει και στη κουζίνα….βγαίνει ο σκύλος!!! Πρέπει να μαγειρέψω κιόλας, πλησιάζει η ώρα για να γυρίσει και ο έτερος καπαδόκης απο το σχολείο…..Απο τις 10 που άνοιξα τον υπολογιστή έχω μεταφράσει μία παράγραφο μόνο!!!! Την αρπάζω και αυτή, μουφταιγε δε μούφταιγε….ξεκινάω το μαγείρεμα. Όταν είμαι σε τέτοια κατάσταση κάνω πολλά φαγητά μαζί….και όταν γύρισε η νεαρά και μου λέει ‘τι τα κάνεις τόσα πολλά??? ποιός θα τα φάει??? αύριο δεν θα έχει φρέσκο φαϊ???’…της απάντησα ότι ‘δεν θα έχετε πάντα φρεσκομαγειρεμένο φαί, δεν θα πάθετε τίποτα να φάτε το χθεσινό, λές και μαγειρεύω κάθε μέρα….’

Γυρνάει ο μικρός απο το σχολείο….’τι ώρα θα φάμε???’ ….κατά τις 3, λέω. Τι τόθελα???? Τραβάμε ένα καυγά…..Πήγανε να διαβάσουνε μέχρι να γίνει το φαί…..Και ξαφνικά, ανάμεσα στον απορροφητήρα, στο νερό, στα λόγια του Στάθη στο αυτί μου…..ακούω τσιρίδες, αφού και ο σκύλος ταράχτηκε ( ο οποίος στην κουζίνα ξαπλώνεται συνέχεια στα πόδια μου και δεν μπορώ να κουνηθώ)….πετάγομαι έξω, μαινόμενη, εεεε, φτάνει πιά, κάθε μεσημέρι τα ίδια….δεν με αφήνει να διαβάσω, δεν κάνει ησυχία, τώρα μου ανέβηκε η πίεση και δεν μπορώ να κάνω τίποτα (η μεγάλη), ανάμεσα σε υστερικές τσιρίδες και κλάματα…..μα, δεν κάνω τίποτα, αυτή αμέσως αρχίζει και με φωνάζει και με χτυπάει (ο μικρός), δεν λέει όμως ότι την κοροϊδεύει και ότι την προκαλεί!!!! Δεν μιλάω, φεύγω, βγάλτε πέρα μόνοι σας….άι…..

Τελείωσε το μαγείρεμα, τους βάζω να φάνε, κάνω τσιγάρο, βγάζω και το σκύλο να κατουρήσει….και ξεκινάω. Κάνω την προετοιμασία της εκπομπής για να μπορέσω να τα ακούσω αργότερα κάποια στιγμή….ίσα που πρόλαβα….γύρισε και ο κυρ-Μιχάλης. ‘Μήπως βρήκες εκείνο το τραγούδι που σου είπα χθές???’…τώρα τι να του πώ….’Μήπως να πήγαινες να φάς και εσύ και θα το δούμε αργότερα’…..’Εσύ δεν θα φάς?’….’Όχι τώρα, αφήστε με να δουλέψω λιγάκι’….Άντε και άλλες δύο παράγραφοι απο τη μετάφραση….πιάσαμε τις 5….άρχισα να πεινάω και πλησιάζει και η ώρα για τη βόλτα του σκύλου….Γυρνάμε απο τη βόλτα βρεγμένοι….και αυτός ο μικρός διάολος, αντί να φάει, αρχίζει και πηδάει στις καρέκλες του μπαλκονιού και τελικά πάνω στο τραπέζι….και αρχίζει να τρέχει γύρω γύρω πάνω στο τραπέζι. Επιτέλους μέσα, άντε θα ησυχάσει, τώρα που λείπουν τα παιδιά στα εξωσχολικά ….εσύ είσαι που τόλεγες???? πήρε το μπουφάν μου και το έτρεχε γύρω γύρω απο το τραπεζάκι του σαλονιού και μόλις καταλάβαινε ότι τον προλάβαινα κρυβόταν κάτω απο την τραπεζαρία….αλλά δεν με ξέρει εμένα….ότι ξέρω και εγώ να μπαίνω κάτω απο την τραπεζαρία και να σέρνομαι ανάμεσα απο τις καρέκλες….του το πήρα!!! Τώρα θα κάνουμε δουλειά, μικρό τέρας της αποκάλυψης???? Άντε πάμε κάτω….ευτυχώς κοιμήθηκε, αλλά για λίγο….γύρισε ο μικρός απο το φροντιστήριο και άρχισε να τον τρελαίνει….διώχνω και τον κυρ-Μιχάλη απο το σπίτι (τον έστειλα να πιει καφέ, αυτός δεν μου φταίει σε τίποτα, ακόμη τουλάχιστον)…..η υπόθεση σηκώνει τσιγάρο….είναι 9 η ώρα, βάλε και λίγο κρασάκι, μπας και ηρεμήσεις…..

Μετά απο ένα ποτηράκι κρασί και δύο τσιγάρα, η ώρα είναι πιά 10 παρά….δεν προλαβαίνω να τελειώσω τη μετάφραση σήμερα….οπότε η συνέχεια #12 της Ιστορίας της Ρόκ Μουσικής, αναβάλεται για αύριο….δεν είχε μείνει πολύ κείμενο, αλλά η λίστα με τα τραγούδια που θέλω να βάλω είναι μεγάλη και θέλει πολλή ώρα για να ετοιμαστεί….οπότε ΑΥΡΙΟ!!!! Καληνυστούδια………..

Σχολιάστε

