Δεν ξέρω τι θέλω….

Tετάρτη 14 Νοεμβρίου….είναι 10 το βράδυ…με 14 βαθμούς έξω απο το σπίτι μας…..τα νεύρα μου είναι πάνω απο το κεφάλι μου….δεν μπορώ να κάνω τίποτα πιά…..

Τα Σαββατοκύριακα κάνω δουλειές στο σπίτι και βλέπω και την οικογένεια περισσότερο….τις καθημερινές, μέχρι να πώ ότι κάτι ξεκίνησα να κάνω….πρέπει να πάω να δώ τι κάνει ο σκύλος!!!! Έχω κουραστεί, μόλις πώ ‘τώρα έχω διάθεση να γράψω, να κάνω κάποια παραπανίσια πράγματα στο μπλόγκ, να βρώ μουσικές ή να ετοιμαστώ για την εκπομπή’ εκείνη την ώρα….θα αρχίσει να με τραβάει απο το μανίκι…είτε για να πάει βόλτα, είτε για να φάει, είτε γιατί δεν ξέρει τι να κάνει, είτε γιατί θέλει αγκαλίτσες….είναι και κρυουλιάρης, σύν τοις άλλοις!!! Και άντε και τον παίρνεις αγκαλιά, πως να γράψω, άμα κουνιέται συνέχεια??? Λες και είναι κανένα γομάρι, δεν βολεύεται και εύκολα….και έτσι ξεκίνησε ο καυγάς!!!!

Μόλις δε ησυχάσει, τότε θα εμφανιστεί κάποιος….είτε απο την πολυκατοικία, είτε τα παιδιά….είτε θα έχει φτάσει η ώρα για μαγείρεμα ή η ώρα που θα γυρίσουν τα παιδιά απο το σχολείο!!! Μετά άν είμαι τυχερή και ξαναησυχάσει, μπορεί να προλάβω να κάνω τιπτς…..μετά έρχεται η ώρα του φαγητού….και τέλος φτάνει και η δική του ώρα της βόλτας και του φαγητού…….Χάνω ώρες ατελείωτες, ανεβοκατεβαίνοντας τις σκάλες ….να δώ τι κάνει – τον αφήνω κάποια ώρα στην κουζίνα, μπάς και κάνω και τίποτα. Ο εγκλεισμός του στην κουζίνα, σημαίνει ότι δεν μπορώ ούτε νερό να πιώ….ούτε φυσικά να φάω τίποτα!!! Άσε που άν είναι κοντά μου και κοιμάται…ούτε για κατούρημα δεν μπορώ να σηκωθώ!!!

Ούφ, δεν ξέρω τι να κάνω πιά!!!! Δεν ξέρω τι θέλω….δεν ξέρω τι κάνω…..είμαι μονίμως μπερδεμένη και θολωμένη! Είναι τόσα πολλά που θέλω να κάνω….και μονίμως έχω την αίσθηση ότι δεν κάνω τίποτα…..ΑΥΤΑ για σήμερα, δεν θέλω να σας κουράσω περισσότερο…απλά ήθελα να τα πώ κάπου εκτός σπιτιού……….

Σχολιάστε

