Βγείτε έξω και περπατήστε όσο μπορείτε…όσο κρατάει ο καιρός….είναι άκρως απελευθερωτικό και αναζωογονητικό!!!! Μην πάρετε παράδειγμα εμένα που εγώ έχω τρέλα να περπατάω όταν φυσάει…..Πολύ καλημέρα σας ή μάλλον καλησπέρα σας

H βόλτα… στην κυριολεξία… http://wp.me/p26PA6-4k

Olga's Everyday Diary

Λοιπόν Γιάννη, θα συνεχίσω την κουβέντα που είχαμε ραδιοφωνικά και μηνυματικά,  εδώ…(μας έπιασε η νύχτα μέχρι να τελειώσω βέβαια… αλλά όπως λέγαμε αυτά παθαίνεις όταν είσαι στο σπίτι)….. μπορείς να γράψεις όπου σου κατέβει…. έχεις δίκιο, χρειάζεται να έχεις τον δικό σου χώρο…. και χρόνο… αλλά τελικά μπορείς και να γράψεις όπου θέλεις…. να κάτσεις σε ένα παγκάκι, να βλέπεις το ηλιοβασίλεμα …και να γράψεις – τώρα θα μου πείς που να το βρώ το ηλιοβασίλεμα σήμερα, με αυτόν το καιρό………..

Άκουσα τη συμβουλή σου, και έχω πάντα μαζί μου ένα χαρτί, και ότι μου κατέβει, το γράφω….. Έχω γεμίσει όλον τον τόπο χαρτάκια… αλλά καλύτερα σκέφτομαι και μούρχεται έμπνευση όταν είμαι σε εξωτερικό χώρο, δηλαδή ή στο μπαλκόνι ή όταν περπατάω στην παραλία…. Και έτσι μου ήρθε η ιδέα για σήμερα… «Η βόλτα… στην κυριολεξία»

Με το που άλλαξε ο χρόνος, ο βρωμόκαιρος μας έχει παγώσει, μιά φυσάει, μιά βρέχει…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 702 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

