Γουλιέλμος Δέλιος…..Απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα….

…στο επόμενο επεισόδιο θα διαβάσουμε αποσπάσματα από τη ζωή και το έργο του ήρωα της Ελβετικής επανάστασης Γουλιέλμου Δέλιου και θα μάθουμε πως ο μεγάλος αυτός άνδρας έπεισε τους Ελβετούς πλούσιους να μην βγάζουν τα λεφτά του σε φορολογικούς παραδείσους όπως η Ελλάδα.

…επίσης θα μάθουμε πως καβάλα σ’ ένα δράκο σκότωσε το μοχθηρό σκουλήκι που έτρωγε τα μήλα των φτωχών Ελβετών. …θα μάθουμε πως ο Γουλιέμος Δέλιος, έσωσε τους Ελβετούς από την πείνα αφού τους έδειξε να φτιάχνουν σουβλάκια με μήλο και να τα βουτάνε στο φοντύ. (μέχρι τότε βουτούσαν σκέτα τα ξυλάκια)

…επίσης θα γνωρίσουμε τον (μοναδικό) μακρυνό του ανεψιό, τον Βασίλη Δέλιο, που ζει στη Θεσσαλονίκη και αντίθετα με τον θείο του που ήταν παραγωγός μήλων, αυτός είναι παραγωγός του ραδιοφώνου, τρώει τα μήλα μόνο σε στρούντελ και αντί για δράκο καβαλάει βέσπα. #…μέχρι τότε φιλιά στα μούτρα.

(ως εδώ όμως τα επικά….το δε πρώτο, δεν μπορείτε να πείτε ….τουλάχιστον πέτυχα το όνομα, χιχι…..θα μπορούσα να μην βάλω τα σχόλια ….αλλά χωρίς αυτά δεν θα γινόταν τίποτα…..δεν θα γράψω ονόματα, δεν θα θίξω υπολήψεις….όποιος ήταν εκεί …..ξέρει!!!! Ότι συμβαίνει στο Φατσοβιβλίο, μένει στο Φατσοβιβλίο……)
–  όχι  …..δε θα με παρασύρεις!!!Θαυμάζω το μυαλό και την ευφράδεια σου αλλά σ’αγαπώ για το κορμί σου!!!
–  …να σου στείλω ένα καφάσι σόδες;!!!
–  …όχι σήμερα!!!Δε θα χωρέσουν στην αυλή!Μόλις έλαβα την παραγγελία μου απο την ΑΜΣΤΕΛ!!!

–  THE BODY»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 – ….μαρή, άμα με φας εσύ μόνη (άσε που θα βαρυστομαχιάσεις) τι θα μείνει για την Ε. που με είπε και «ΤΗΕ ΒΟΔΙ»!!!!

– ..μα τον είδες στις φωτογραφίες που κόβει ξύλα?!?!?!?….κόλαση!!!!
-….μουουουουουουουουουουουου!!!!

-JUST POTHOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

– ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!

– Η brutaλιά σε  όλο της το μεγαλείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

–  Άσε που κρατο΄ύσε και το αλυσοπρίονο μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!

-…σιγά, σιγά λυσσάρες, θα κόψει η μπεσαμέλ!!!

– Κόψε με φέεεεεεεεεετεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!

–  Στο άλλο χέρι μπεσαμέλ κρατούσες????????????????????????????????????????????????????
Αλυσοπρίονο ΚΑΙ μπεσαμέλ???????????????????????????????
ΛΙΩΝΩ!
ΣΒΗΝΩ!
ΧΑΝΟΜΑΙ!

– ..τον φαντάζεσαι μετά ιδρωμένο,με το μπλουζάκι να κολλάει επάνω σ’αυτό το θε’ι’κό κορμί,να πίνει μια παγωμένη μπύρα?!?!?!?!?!?

-…άει μαρή, πάω να πάρω τσιγάρα κι έρχομαι να σε δουλέψω ψιλό γαζί!!! …μουουουουουουουου!!!

– ΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΗ SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!Θα εξα’υ’λωθώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

– The BODY has left the BUILDING!!!

-Ο ανάφτρος!!!!!!!!!!!!!
Τέτοια τερτίπια κάνει να μας εξιτάρει την φαντασία και να  ξερογλυφόμαστε!!!!!

– …και μετά πάει για τσιγάρα!!!!!…..ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΕΕ?!?!?!?!?!
– …επέστερεψε ο BIC.  …λοιπόν δε φαντάζεστε τι συνέβη στην καντίνα που πήγα.  …βλέπω μια στριφτή σπανακοτυρόπιτα με την άκρη του ματιού μου και το παίζω αδιάφορος. …αυτή με αντιλαμβάνεται και αρχίζει να κλαίει γοερά και σπαραξικάρδια. …με κοίταζε με το ύφος της γυναίκας που εγκατέλειψε το σπίτι της για το κορμί του εραστή της.  …δεν άντεξα, ένοιωσα τις ενοχές μου να με αρπάζουν από το λαιμό. …»που πας βρε άθλιε», «που την εγκαταλείπεις βρε κανάγια» …την πήρα τρυφερά στην χαρτοσακούλα μαζί με μια μπύρα (ΝΑΔΑ Ζυθοποιία Καλαμάτας εξαιρετική) και έφυγα παράμερα μη μας βλέπει ο κόσμος.  …δεν έιναι ώρα να μας τραβάνε στην εισαγγελία…

– Την θώπευσες πολύ???????????????

– …μέχρις δακρύων. …ήμουν ακόλαστος.

– ΕΥΓΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μη μας νομίσει και για ντιγκιντάγκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(κι άλλο πρόσωπο στη παρέα….) Αν αυτό που πινετε ομαδικώς,δεν είναι τίποτα ληγμένα και είναι μόνο…μπύρες,……………ΝΑ  ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!  …κι ας καταλήξω στου χαντάκ’…..:

–  …μικρέ, μια μπύρα στο κορίτσι Ζ.  …από τις δικές μας!!!!

– ΣΙΜΟΟΟΟΟΟΟΟ,ΠΙΑΣΕ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!

–  ΜΑΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,τσάκω μια μπύρα απο τις δικές μου για την Ζ. μουουουουουου!!!!
–  Όχι αυτές βρε ζαλισμένο!!!Απ’το γιοματάρι φέρε,όχι σώσμα!!!!!Άμαθο είναι το κοριτσάκι μας!!!!

–  Νταξ ντεεεεε….

 αααααα, έχασα επεισόδια……με αυτό το μικρό παλαιόσκυλο (είναι πολύ παλιοχαρακτήρας σας λέω) …..εγώ θέλω απο τα ληγμένα παρακαλώ πολύ, πολύ, πολύ!!!!!

 …παρακολουθώ την  Olga που περνάει και μοιράζει like στα σχόλια μας…
…τα μελετάει ένα, ένα και δεν αφήνει τίποτα αδιάβαστο.
…τώρα έχει δακρύσει από τα γέλια, και κρατιέται από την καρέκλα να μην πέσει κάτω.
…τώρα σηκώνει τα χέρια και φωνάζει «ήμαρτον Θεέ μου με ποιους έχω μπλέξει, η μεταφράστρια!»
…τώρα με βρίζει «..ανάθεμα σε, δαίμονα θα με κάνεις καρδιακή!!»
…ξαναδιαβάζει την περιγραφή με την σπανακοτυρόπιτα.
…πέφτει στο πάτωμα και χτυπιέται στα γέλια μέχρι κατουρήματος.
…άλλη μια ψυχή που θα πάρω μαζί μου στο ψυχιατρείο.  …άλλος με την βάρκα μας!!! (διευκρίνιση ….Μιχάλης είναι και ο άντρας μου…..)

– ακριβώς όπως τα είπες….τη σπανακοτυρόπιτα τη λιγουρεύτηκα και εγώ
….τώρα ευτυχώς..ή ..δυστυχώς…. είναι και άλλοι στο δωμάτιο, οπότε και κρατιέμαι και δεν πέφτω στα πατώματα…ευτυχώς υπάρχουν και οι πάνες ακράτειας
……εγώ είμαι ‘κερία’ βρέ….δεν θα πέσω στα πατώματα…..αλλά το κρεβατάκι μου στο πλησίον ψυχιατρείο το έχω κλείσει ήδη, δια πάν ενδεχόμενον!!!! άντε άλλος για τη βάρκα μας!!!!!

(και άλλο άτομο εμφανίζεται στη παρέα….)  Και τη δική μου θα πάρεις θεόμουρλε!!!! Και θεόμουρλες βεβαίως βεβαίως!!!

– …μαζί σας και στην Κούλουρη, για παραγάδι!!!!

– …και άντε στριμωχτείτε εκεί στην βάρκα λίγο, γιατί  εγώ χωρίς το Κασσανδράκι ΔΕΝ ΠΑΩ πουθενά…κάποιος πρέπει στην τελική,να τραβάει το κάρο με τις μπύρες!!!!!!
– Π. μου, άν δεν διαβάσω τα σχόλια….πως θα μας βγάλω στο σφυρί!!!!! εεεε, πές μου…..
– ….τώρα με βάρκα θα μας πάρουνε….ή με το κάρο της δημαρχίας ….δεν ξέρω!!!! το σίγουρο είναι ότι κάποιος πρέπει να κουβαλάει τα ποτά…….
Σχολιάστε

