….μία καλησπέρα……….

watch?v=bHRbCx-fkls

Έτσι απλά, πέρασα να πώ μιά καλησπέρα…άλλα ξεκίνησα να κάνω και αλλού κατέληξα ώς συνήθως!!!!

Ξεκινήσαμε τη βδομάδα μας με τον Δευτεριάτικο καφέ με τις φίλες-μαμάδες (γνωριζόμαστε απο τότε που τα παιδιά μας ήταν πρώτη δημοτικού…παλιότερα πηγαίναμε κάθε μέρα για καφέ….τώρα με την κρίση ….πάμε κάθε Δευτέρα και Πέμπτη)…..εεε, αφού κάναμε τη ψυχοθεραπεία του καφέ….είπα να γυρίσω σπίτι, να κάνω καμιά δουλειά, φαγητό και να ετοιμαστώ για τη μεσημεριανή εκπομπή!!!

Εγώ έτσι ήθελα….αλλά ο σκυλούκος είχε άλλες διαθέσεις….Τέλος πάντων κάποιες δουλειές τις έκανα…..τον πήγα και βόλτα….τον άφησα και στην αυλή, στον ήλιο να το ευχαριστηθεί….αυτός όμως βρήκε ευκαιρία για καινούργια ζημιά!!!! Άντε, έλα μέσα, του λέω….. Μόλις όμως έκατσα στον υπολογιστή….άρχισε να με γαυγίζει!!!! Είπα να συνεχίσω με τη συνέχεια της Ιστορίας της Ρόκ – ναί, έχει συνέχεια, ακόμη 20 τουλάχιστον σελίδες έχω να μεταφράσω….και δεν είναι η ιστορία με λεπτομέρειες….κάθε στύλ έχει και ξεχωριστό πιο εκτεταμένο άρθρο….αλλά αποφάσισα να κρατήσω το γενικό, που πάλι έχει πολλές λεπτομέρειες. Δεν είχα προλάβει να γράψω τον τίτλο και την πρώτη σειρά…και αρχίζει να μου γαυγίζει!!! ούστ, δεν σε αντέχω….θα αδιαφορήσω…δε πά, να γαυγίζεις!!!! ψιλοσταμάτησε…συνεχίζω εγώ το γράψιμο….δεν πέρασαν 10 λεπτά, έρχεται η Βίβιαν σπίτι….αρχίζω να κατεβάζω καντήλια….καλά βρέ παιδί μου, βγάλε αυτά τα αναθεματισμένα τα κλειδιά σου και άνοιξε την πόρτα….μόλις είχε ησυχάσει το σκυλί….άντε, κάτσε να κάνω ένα τσιγάρο και να τα πούμε λίγο….τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα! Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι…πλησιάζει και η ώρα της εκπομπής….και θέλω να είναι ήσυχο το μικρό, σιχαμένο σκυλάκι….

watch?v=ZrqMLhCoSF8

Τι έκανε τελικά ο μικρός βρωμερός σκυλούκος???? Μες το ΣΚ τυχαία ανακάλυψε πως ανοίγουν οι σίτες….είχε έρθει και ο Νίκος….τους έβαλα να φάνε….και λέω επιτέλους, άς πάω να ετοιμαστώ για την εκπομπή και άν προλάβω να συνεχίσω και τη μετάφραση…..έλα μου ντέ!!!!! Πολλά ζήτησα!!!! Μόλις έφαγαν τα παιδιά και είπαν να κατεβούν στα δωμάτια τους να διαβάσουν, τον έβαλαν και αυτόν μέσα….ήρθε τρέχοντας, αεράτος και καλπάζοντας….και ως συνήθως φρέναρε πάνω στη ντουλάπα δίπλα μου….άντε, σκέφτηκα, τόση ώρα ήταν έξω θα ησυχάσει τώρα!!!! Ναι καλά!!!! Έχει πάει 3 παρά 2 λεπτά ….δεν έχω βάλει ακουστικά….δεν έχω ανοίξει μικρόφωνο και μικρό υπολογιστή…..αρχίζει πάλι να μου γαυγίζει!!!!! ααααααα, θα πάω νευρικό κλονισμό!!!! τι θέλεις βρέ αγόρι μου, βόλτα πήγες, έφαγες και λιγάκι ακόμη απο τα παιδιά…τι στο καλό θέλεις τώρα???? άντε κοιμήσου, να κάνω την εκπομπή με την ησυχία μου!!!!! Ευτυχώς έχω ήδη ανοίξει το πρόγραμμα του ραδιοφώνου….έχω βάλει τραγούδι να παίζει….

Το μικρό τέρας, που λέτε ….αφού μου γαύγιζε πόση ώρα….δίνει μιά και ανεβαίνει πάνω μου….αφού δεν έφαγε το μικρόφωνο, πάλι καλά….μύρισε τα πάντα στο γραφείο και μετά ξαφνικά ησύχασε….αλλά αγκαλιά και να γράφεις δεν λέει….ροχάλιζε κιόλας!!!! θα γίνουμε ρεζίλι με το ροχαλητό του σκέφτομαι….αρχίζω την εκπομπή….ησύχασε, τον κατέβασα προσεκτικά στο χαλί….και έκανα την εκπομπή μου!!!! Μήν κάνω το λάθος και σηκωθώ….άν σηκωθώ, ξυπνάει και αρχίζει το παιχνίδι, το κυνηγητό, οι ζημιές….Αφήστε που στους υπόλοιπους κάθεται ‘Παναγίτσα’ ….σε μένα τα κάνει όλα!!! Μετά τις 7:30 και μέχρι τώρα….μπόρεσα έκανα μετάφραση, άκουσα καινούργιες μουσικές….και έγραψα και αυτά!!! Τώρα που θα σηκωθώ …τι θα γίνει????

Αυτά….Καληνυστούδια σας…..Αύριο πάλι!!!!!

watch?v=WpRA3HQe1fE&feature=my_liked_videos&list=LL99Qe_MjoskStGMoCF9GSsw

Σχολιάστε

