O παραλογισμός της καθημερινότητας μας…..

Αυτό είναι ένα δείγμα….τις άλλες μέρες…μιά είναι λίγο καλύτερα, μιά είναι λίγο χειρότερα….

Εγερτήριο κατά τις 6:30….ένα ποτήρι νερό, ένα τσιγάρο, μια γουλιά καφέ…..να ετοιμάσω κάτι να πάρουν τα παιδιά μαζί τους στο σχολείο ….φύγαμε με το σκύλο για τη πρωινή του βόλτα ….εγώ με μισάνοιχτο το μάτι ακόμη, αλλά βγαίνουμε τρέχοντας γιατί μόλις έχει βγεί απέναντι η φιλενάδα του ‘η Λίλη’ …..άν δεν χαιρετίσουμε το ‘Λιλούκο’, ούτε τα τσίσα μας δεν κάνουμε ….και συνεχίζουμε μετά τραβώντας και καλπάζοντας μέχρι να φτάσουμε στο πάρκο ….εκεί σταματάμε απότομα …..μυρίζει, μυρίζει, μυρίζει σε κάθε γωνιά ….και τσούρ δυο σταγόνες τσίσα ….στα δύο βήματα το ίδιο….θα κάνει τα ‘κακάκια’ του σκέφτομαι ….τρίχες! μυρίζουμε – κατουράμε ….άντε βρέ αγόρι μου κάνε και τα ‘χοντρά’ σου, τώρα που έχει ησυχία ….έχει και το βίτσιο να θέλει ησυχία για να ‘τα κάνει’ …..και φυσικά να μην τον βλέπει και κανείς – αλλά όταν η ‘ανάγκη’ έχει φτάσει στο αμήν ….. από το γύρω-γύρω αντί να στηθεί μέσα στο θάμνο, γυρνάει από την άλλη και τελικά τον βλέπει όλος ο κόσμος …..’ιιιιουουου!!!!’ κάνουν κάτι κοριτσάκια που περνούσαν από δίπλα του εκείνη τη στιγμή ….

Πιάσαμε 8 και …..μπήκαν τα παιδιά στα σχολεία ….λιγόστεψαν τα αυτοκίνητα ….γυρνάμε σπίτι ….ευτυχώς ο Μιχάλης πρόλαβε και σκούπισε το μπαλκόνι από τις τρίχες του νεαρού ….φαϊ – νερό …..εεεε, ας πιούμε και εμείς τον καφέ μας, να πούμε και καμιά κουβέντα πριν ξεκινήσουμε την εργασιακή μας μέρα …..Κατά τις  9 το πολύ, φεύγει και ο Μιχάλης ….και αρχίζει και η δική μου εργασιακή μέρα!!!!

Ας κάτσω 5 λεπτάκια ακόμη για να κάνω το πρόγραμμα της μέρας ….να σκεφτώ από πού θα ξεκινήσω!!!!  Καλά άρχισαν τα σχολεία αλλά, πρέπει να δώ….. Τι προλαβαίνω να κάνω ….τι εξωσχολικά έχουν τα παιδιά ….ποιόν θα χρειαστεί να τον πάω εγώ ή να πάω να πάρω ….ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί όλα τα προγράμματα ….σύν το καλοκαίρι που συνεχίζει ακάθεκτο ….για να συμμαζευτούν, και να μπούν σε μια σειρά …άρτζι, μπούρτζι και λουλάς!!! Μπαίνει ο ένας ….βγαίνει ο άλλος!!! Βγαίνω εγώ ….μπαίνει ο Μιχάλης!!!! Και στη μέση ο σκύλος ….ο μοναδικός που έχει σταθερό πρόγραμμα!!! ….να και ένα καλό μέσα σε όλη τη τρέλα της καθημερινότητας….

Ας ξεκινήσουμε …..με το φαί, για να είναι έτοιμο όταν θα έρθουν τα παιδιά το μεσημέρι. Βέβαια, την ημέρα που έχω πρωινή εκπομπή …..φεύγω τρέχοντας κάτω, να κάνω τα κρεβάτια και να ανοίξω τον υπολογιστή για να κάνω την εκπομπή …. Όλα καλά μέχρι εδώ???? …. Ο σκύλος όμως που είναι και τι κάνει???? Μέχρι πριν κανά δυό βδομάδες, έμπαινε μαζί μου μέσα ….και απλά με ακολουθούσε (λες και έχω μία μόνιμη ουρά…)  ή καθόταν πάνω στα πόδια μου όταν μαγείρευα – και δεν μπορούσα να κουνηθώ μές τη κουζίνα. Όσο είμαστε στη κουζίνα υπάρχει ακόμη μια σχετική ηρεμία!!!! Αφού ανοίξει η πόρτα της κουζίνας προς το υπόλοιπο σπίτι ….ΤΟ χάος ….και όσο περνάει ο καιρός χειροτερεύει (δεν ξέρω αν φταίει που έχει ορέξεις για θηλυκό….)!!! δεν θέλω να τον αφήσω και έξω μόνο του…από τη μια γιατί κάνει ζουζουλιές και πονηριές ….και από την άλλη, γιατί φοβάμαι μη βρεί κανένα τρόπο και ‘την κάνει’ ….και άντε να τον βρείς (δεν έχει μάθει να γυρνάει πίσω όταν τον φωνάζεις, γυρνάει μόνο !!! όταν θέλει αυτός….και δεν ξέρω αν ξέρει το δρόμο για να γυρίσει σπίτι) ….και τι θα ακούσω από τους υπόλοιπους!!!!

Εκεί που έπαιρνε το κόκκαλο του ή το μπαλάκι του και έτρεχε κάτω και στηνόταν στο χαλί  δίπλα μου….. τώρα όμως ….. μόλις κάτσω να ξεκινήσω τη δουλειά μου, λές και τον πιάνει μια αλλοφροσύνη ….μπαίνει τρέχοντας μέσα – καλπάζοντας για την ακρίβεια, αφού κάνει μια πρώτη περασιά στην τουαλέτα, αρπάζει την πρώτη παντόφλα ή παπούτσι που θα βρεί μπροστά του …..και με πονηρό βλέμμα τρέχει στο σαλόνι, με το λάφυρο στο στόμα ….άν κάνεις ότι τον κυνηγάς, ξεκινάει ένα ατελείωτο κυνηγητό γύρω-γύρω από το τραπεζάκι του σαλονιού …..και με ένα απότομο ελιγμό ξεφεύγει …. Σταματάει και σε κοιτάει πονηρά στο πρώτο σκαλοπάτι ….και  μόλις κάνεις ένα βήμα προς το μέρος του, τρέχει σαν σίφουνας και κουτρουβαλώντας κάτω ….κάνει  έναν έλεγχο και στην κάτω τουαλέτα ….και μετά …..παίρνει φόρα και τρέχει λές και του έβαλες ‘νέφτι στο κώλο’ ….. αφηνιασμένος …..μπαίνει σε κάθε δωμάτιο ξεχωριστά, με τις μπάντες και βγαίνει παρασύροντας ότι βρεί μπροστά του ….αυτή η τρέλα συνεχίζεται για κανένα πεντάλεπτο, τουλάχιστον …..εγώ κάθομαι στην άκρη του διαδρόμου και δεν κουνιέμαι, για να μη με πάρει και μένα παραμάζωμα(επίσης το ίδιο συμβαίνει και μόλις έχει μπανιαριστεί…) ….μέχρι να καταλήξει με τις μπάντες …..πάνω στη ντουλάπα, δίπλα μου ….και αφού έχει παρασύρει στο πέρασμα του τα καλώδια του υπολογιστή και ιδιαίτερα του ίντερνετ!!!! Στον ενθουσιασμό του πάνω …τρώγοντας το κόκκαλο του, έφαγε και λίγο από το καλώδιο του ίντερνετ!!!! Του είχαμε πάρει καινούργιο κρεβάτι, γιατί το προηγούμενο το μισο-έφαγε …..επιτέθηκε και σε αυτό και σε μια βδομάδα κατάφερε και κατέστρεψε το μαξιλάρι και το έχει γεμίσει δαγκωνιές και γδαρσίματα…..σνίφ….

Τι ώρα είπαμε ότι είναι?????…στην καλύτερη των περιπτώσεων 11 έχει ηρεμήσει ….σήμερα το πήγε μέχρι τις 12 ….έχουν σπάσει τα νεύρα μου …..κλαίω ….είμαι σε κατάσταση υστερίας πιά!!!! Τρέμει όλο μου το νευρικό σύστημα…..

Ξαναπάω στο δωμάτιο σκεφτόμενη τι έχει ρημάξει ….επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο να ρημάξει …..και κάθομαι στον υπολογιστή …..αρχίζει ένα δεύτερο μάτς ….τραβάει το χαλί και εμένα μαζί ….τον μαλώνω ….τον δέρνω …..χοροπηδάει επάνω μου και με δαγκώνει …..ξαναφτιάχνω το χαλί …..ξανά τα ίδια …..και τώρα με γαυγίζει κιόλας ….στην επόμενη φάση είμαι έτοιμη να τον βουτήξω από το σβέρκο (αν μπορέσω να τον πιάσω βέβαια!) και να τον πετάξω έξω, στο κάτω μπαλκόνι (ευτυχώς βάλαμε πορτάκι, και δεν μπορεί να φύγει από εκεί) …..και ξαφνικά ηρεμεί και την πέφτει στον ύπνο δίπλα μου ….επιτέλους, σκέφτομαι!!! Αλλά η ώρα κοντεύει 1μιση….με έχει πιάσει κατούρημα, αλλά δεν τολμάω να σηκωθώ και να ξανατραβήξω τα ίδια ….σε λίγο θα γυρίσουν τα παιδιά και θα σηκωθώ υποχρεωτικά!!!!!

Εδώ ο καθένας το χαβά του ….κουρέλι πιά εγώ, τους ακούω…..μιλάνε και οι δύο μαζί ….για εντελώς διαφορετικά πράγματα …..τους ακούω σαν φωνές από το υπερπέραν ….τους βάζω να φάνε ….μισο-τρώω και εγώ λιγάκι ….κουράγιο και διάθεση για να κάνω οτιδήποτε, δεν υπάρχουν ….ας διαβάσω λίγο βιβλίο, ακούγοντας ραδιόφωνο, μπάς και ηρεμήσω λίγο …..ο σκύλος το χαβά του ….τώρα πήρε τη παντόφλα μου, που την έχει μισοφάει (πόσο με βόλευαν αυτές οι παντόφλες…), αλλά σκέφτομαι, έτσι όπως έχει γίνει, ας τη χαλάσει τελείως, μπας και γλιτώσουμε τίποτα άλλο …..έλα μου ντέ …..τώρα σειρά έχουν τα παπούτσια μου …..άν και μεσημέρι, δεν αντέχω άλλο …..του πετάω τη χαλασμένη παντόφλα και ουρλιάζοντας χιμάω κατά πάνω του και του αρπάζω το παπούτσι!!! Ντροπή σου κακό σκυλί …του φωνάζω …..και τυχαία ηρεμεί και κρύβεται σε μία γωνία. Μέχρι να πώ ότι διάβασα δυό σελίδες ….γυρνάει ο Μιχάλης….πεταγόμαστε όλοι μαζί να τον κρατήσουμε, μην μας φύγει έξω!!!!! Τώρα πιά ηρέμησε ….τι να το κάνω όμως, που εγώ έχω γίνει κουδούνι και κουρέλι!!!!

Καθόμαστε όλοι μαζί στο μπαλκόνι και λέμε τα νέα της ημέρας μας ….μέχρι να έρθει η ώρα να φύγουν τα παιδιά ….μουσική, η μεγάλη ….ποδόσφαιρο, ο μικρός. Ηρεμία στα πλήθη …..αλλά δεν είναι δυνατόν να κρατήσει για πολύ …..άν ξεκινήσει στραβά η μέρα….. Κατά τις 6 παρά, χτυπάει το σταθερό ….η μαμά μου …..άν γίνεται να τους κάνουμε μία εξυπηρέτηση, για ένα θέμα που δεν μας άφησαν να ασχοληθούμε εμείς και να γλιτώσουν αυτοί την ταλαιπωρία ….πήγα να πώ τη γνώμη μου και ακούω τον μπαμπά μου να σχολιάζει από μέσα….λές και εμείς είμαστε μωρά και δεν ξέρουμε τίποτα….εκνευρίζομαι ….εκνευρίζεται και η μάνα μου ….κοντέψαμε να μαλώσουμε ….ευτυχώς μου πήρε το τηλέφωνο από τα χέρια ο Μιχάλης ….και πιο ήρεμος από μένα, ηρέμησε τα πνεύματα!!!!

Τώρα είναι 7:30 και το μόνο που θέλω είναι να πάρω ένα μπουκάλι ουίσκι, τα τσιγάρα μου και να πάω σε κανένα σκοτεινό σημείο στην παραλία ….μπάς και ηρεμήσω. Αλλά τι μου φταίνε οι υπόλοιποι….έχω και συνέχεια, ούτως ή άλλως ….έχω να πάω να πάρω τη μεγάλη από τη μουσική σε λίγο …..να γυρίσουμε, να φάνε, να ξεκουραστούν μπροστά στην τηλεόραση τα παιδιά ….και εμείς κατά τις 10:30 να πάμε το σκύλο, τη βραδινή του βόλτα…..και μετά μπορούμε να χαλαρώσουμε και εμείς ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!! Μόλις βγήκε πλυντήριο, έτσι ξαφνικά …γιατί έχουμε μάτς αύριο!!! Τι να πώ πιά……

Σχολιάστε

