Η ηλικία……

Λοιπόν που λέτε ….χθές, την ώρα της εκπομπής ….μαζί με δύο φίλες – ακροάτριες, πιάσαμε ψιλή κουβεντούλα για διάφορα….και ανάμεσα σε όλα τα άλλα πιαστήκαμε και με το θέμα της ηλικίας ….για τον καιρό μιλήσαμε ….για τα σκυλιά μας μιλήσαμε ….για κακές συνήθειες μιλήσαμε (τους υποσχέθηκα να γράψω κάποια από τα πράγματα που έχω διαβάσει σχετικά με τις κακές συνήθειες….. αλλά όχι σήμερα, σήμερα έχω νεύρα και κακή διάθεση και αυτό δεν με αφήνει να συγκεντρωθώ σωστά)…..απο εδώ το είχαμε από εκεί το είχαμε ….εκεί γυρνούσε η κουβέντα!!!!

Αφού προσπαθήσαμε να μαντέψουμε η μία την ηλικία της άλλης ….τελικά  επικράτησε μία ιδέα, η οποία είναι γενικής αποδοχής, τουλάχιστον σε εμάς τους μεγαλύτερους – γιατί έφηβους δεν μπορείς να μας πείς!!!! Ότι τελικά η ηλικία είναι σχετική…. Ότι είσαι όσο αισθάνεσαι!!!

Πάρτε για παράδειγμα την κόρη μου….είναι 17μιση ….το στυλ της, οι ιδέες της, οι αντιδράσεις της,  οι συμπεριφορές της και πολλές φορές οι διαθέσεις της ….δεν έχουν καμία σχέση με την εφηβεία που περνάει …..είναι ατόμου που έχει περάσει προ πολλού τα πρώτα ήντα!!! Το μόνο χαρακτηριστικό της εφηβείας που έχει είναι τα νεύρα σε συνδυασμό με αντιμίλημα και γκρίνια…… κατά τα άλλα…… Όλα τα βρίσκει μπλιάχ και ενοχλητικά ….μικρέ έχεις διαβάσει τα μαθήματα σου??? (έχει γίνει η μαμά στη θέση της μαμάς!!) Πρόσεχε λίγο, γέμισες ψίχες, μην είσαι τόσο βρωμιάρης, δεν σου είπα ότι θα χτυπήσεις αν το κάνεις αυτό????…..έχει πολύ φώς, είναι πολύ σκοτεινά, είναι πολύ δυνατά η μουσική …και τι μουσική είναι αυτή???? Ούτε εγώ που είναι της ηλικίας μου δεν τα ακούω αυτά τα πριόνια!!!!….καλά, τώρα τι είναι αυτά που κάνετε??? Μωρά είστε??? Γέροι άνθρωποι???? ….σσσστ, διαβάζω ….σσσστ, κοιμάμαι ….καλέ πως γελάτε έτσι, ντροπή σας …..θα βγείτε έξω???? Και που θα πάτε….σε μπαράκι??? θα χορέψετε κιόλας τώρα??? Μπορώ να εξαφανιστώ από προσώπου γής???…καλέ τι μάνα είσαι εσύ??? Όλη μέρα στον υπολογιστή, με τις μουσικές, τα γραπτά, το ΦέιςΜπουκ…(λές και ακούω τους γονείς μου όταν περνούσα τη δική μου εφηβεία!)

ΝΑΙ ΜΑΜΑ….εεε, χρυσό μου… ήθελα να πώ!!!!….εμείς θα βγούμε….και θα πάμε και σε μπαράκι και σε κλάμπ, και όπου γουστάρουμε!!! ( και εσύ μπορείς πιά να το κάνεις….) Θα ακούσουμε την ‘καινούργια’ μουσική….γιατί μας αρέσει! και θα την ακούσουμε δυνατά, γιατί έτσι πρέπει…και γιατί έτσι μας αρέσει!!! να μπουν τα μπάσα, να σειστεί η οικοδομή…. Και θα τραγουδήσω κιόλας πάνω στο τραγούδι ….και θα χορέψω άμα θέλω!!! Γιατί έτσι αισθάνομαι ….δεν αισθάνομαι όσο είμαι, αισθάνομαι μικρότερη από σένα …..αλλάζουμε θέσεις?????

Παιδιά μου καλά, η Θεία Όλγα Ξέρει….. Την εφηβεία της χαράς, της παρέας, του γέλιου, της αντίδρασης…που δεν περνάς εσύ – αχχχ, θα σου βγεί αργότερα, αλλά ελπίζω να μην είναι τόσο αργά – την περνάω εγώ συνέχεια!!!! Κάποια στιγμή μέσα στη κουβέντα λέχθηκε : εφηβεία, λοχεία, εμμηνόπαυση (κάπου διάβασα – εφηβεία της ωριμότητας, και μου άρεσε και το χρησιμοποιώ)….τι διαφορά έχουν τελικά το ένα από το άλλο, εμένα ίδια μου φαίνονται!!!! Τα ίδια νεύρα, την ίδια επαναστατικότητα και αντιδραστικότητα βλέπω στον εαυτό μου….. Αισθάνομαι μικρότερη και από την κόρη μου, τις περισσότερες φορές!!! Βέβαια, αν κάνω το λάθος να δώ τον καθρέφτη με διαψεύδει…. Δυστυχώς έχει αρχίσει και με διαψεύδει και το κορμί και το μυαλό σιγά-σιγά …η κούραση έχει αρχίσει να γίνεται πιο γρήγορα αισθητή ….το ίδιο και οι αντιδράσεις ….η δε μνήμη, και αυτή μου κάνει παιχνίδια….

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αισθάνομαι πολύ-πολύ πιο μικρή από ότι δείχνει το βιολογικό μου ρολόι, και αντιδρώ και έτσι ….και εφόσον έτσι αισθάνομαι χαρούμενη και γεμάτη ….έτσι θα συνεχίσω ….μέχρι τελικής πτώσης!!!! Τάνια, Ρένα….περιμένω τις δικές σας απόψεις και σχόλια….

Σχολιάστε

