Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις????

Σήμερα δεν θα συνεχίσω με τις κωμικοτραγικές καταστάσεις των διακοπών….οι επόμενες συνέχειες, έρχονται τις επόμενες μέρες……

Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας, μία ανησυχία μου, μία αγωνία μου….που με τρώει τα τελευταία 5 τουλάχιστον χρόνια……Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας ένα ανέκδοτο……

Σας το είπα???? Δεν σας το είπα???? ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!! και ει δυνατόν, εκτός σπιτιού…..θα μου πείτε ‘είσαι καλά??? τέτοια εποχή??? που ο κόσμος καίγεται????’ …..και φυσικά θα γελάσετε, αλλά ….. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι, που λέει ο σοφός λαός μας….και απο οικονομικής και απο ψυχολογικής μεριάς….όχι τώρα, εδώ και δύο τρία χρόνια. Και όπως έχω πεί και παλιότερα, μόλις τελείωσα με τις σπουδές μου, ξεκίνησα αμέσως να δουλεύω. Δεν είμαι η συμβατική ελληνίδα νοικοκυρά, ούτε και μαμά….οπότε δεν αντέχω άλλο να κάθομαι!!!! Ξεκίνησα με τις μεταφράσεις, αλλά και εδώ έχει πέσει αναδουλειά! Ποτέ δεν δούλεψα πάνω στις σπουδές μου (Μάρκετινγκ), αλλά δούλεψα πολλά χρόνια γραμματειακή υποστήριξη, και μιάς και δεν έμεινα πίσω απο πλευράς τεχνολογίας, μπορώ πολύ εύκολα να το ξανακάνω….μπορώ να αναλάβω απλά δακτυλογραφήσεις…..και φυσικά μπορώ να αναλάβω και μεταφράσεις απο αγγλικά στα ελληνικά. Και σε γιατρό θα μπορούσα να δουλέψω…..οπουδήποτε…. Είχα αρκετά χρόνια δικό μου μαγαζί, οπότε άνετα μπορώ να δουλέψω και σε κατάστημα. Ακόμη και σαν βοηθός λογιστού μπορώ να δουλέψω. Ιδέες για να ξανακάνω κάτι δικό μου υπάρχουν, λεφτά όμως δεν υπάρχουν!!! (οπότε και το ξεχνάμε αυτό)…… Τώρα, άν το δούμε και απο ψυχολογικής πλευράς….με κόρη που ξεκινάει τώρα 3η Λυκείου και γιό που μπαίνει στην εφηβεία…..Βοήθειαααααα, σώστε με !!!! Βρείτε μου κάτι για να φύγω απο το σπίτι !! Πρωί θα είναι, απόγευμα θα είναι …δεν με νοιάζει! Θα είναι λίγες ώρες, θα είναι πολλές ….δεν με νοιάζει!!! Αρκεί να φύγω….αλλιώς δεν βλέπω να κρατιούνται οι οικογενειακές ισορροπίες στη δύσκολη χρονιά που ακολουθεί! (απλώς θα πρέπει να είναι στη Θεσσαλονίκη)….Εντάξει… άν υπάρχει και δουλειά που μπορώ να την κάνω και απο το σπίτι, δεν υπάρχει πρόβλημα, δουλειά να είναι …..

Αποκομένη, ναι, αποκομένη, στην Περαία (όσο κοντά είναι στη Θεσσαλονίκη, άλλο τόσο είναι και μακριά)…. με το μαγαζί παλιότερα, και με τα παιδιά μετά ….έχω χάσει την επαφή με τον εμπορικό κόσμο της Θεσσαλονίκης….έχουν περάσει και τα χρόνια….. Έχω ψάξει παντού, έχω στείλει άπειρα βιογραφικά….και σαν περήφανος άνθρωπος δεν ήθελα να ενοχλήσω φίλους ή συγγενείς ….αλλά τώρα έφτασα στη δυσάρεστη θέση να απευθυνθώ σε φίλους ….οπότε άν έχετε κάτι υπόψιν σας, θα σας ήμουν ευγνώμων!!!!

Κλείνοντας για σήμερα, θα ήθελα να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη φιλία σας, την υποστήριξη σας, που με διαβάζετε και με ακούτε…..Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια σε όλους!!!! Τα λέμε…..

One thought on “Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις????

Σχολιάστε

