Καλοκαίρι …..Διακοπές …..#3

# Σάββατο 4 Αυγούστου 2012 #

Ξυπνήσαμε ….φάγαμε το πρωινό μας …..θάλασσα …..Φυσούσε ένα υπέροχο αεράκι και φυσικά δεν καταλάβαμε πόσο πολύ έκαιγε ο ήλιος…..κάποια στιγμή όμως σαν να μου φάνηκε πιο κόκκινος από το κανονικό ο Μιχάλης, οπότε τους λέω ότι μάλλον καήκαμε και ας μαζευτούμε νωρίς από τη θάλασσα …..

Απογευματινός ύπνος …..και μετά ετοιμασία και βούρ για βόλτα στην Αλεξανδρούπολη ….. Αφού κάναμε βόλτα με τα πόδια, ήρθε η ώρα για βραδυνό ……Μετά από τόσες φορές που έχουμε πάει, έχουμε σταμπάρει κάποια μαγαζιά-ουζερί που μας άρεσαν….. Ξέρετε τώρα, κάποιες ψαρολιχουδιές – σπεσιαλιτέ που έχει το κάθε μαγαζί …..λίγο τσίπουρο ή λίγο κρασί ….

Αφού φάγαμε τα μεζεδάκια μας …..ήπιαμε και το κρασάκι μας ….απολαύσαμε τη θέα και το φεγγάρι ….ήταν και ευχάριστα, δεν είχε υπερβολική ζέστη – είχε βέβαια άπειρα κουνούπια ….ήρθε η ώρα της επιστροφής ……ήμουν λίγο πιο καλά ντυμένη και φορούσα  λίγο πιο ψηλά παπούτσια ….αποφάσισα δε, ότι πρέπει να περπατάω με ‘περηφάνεια’ και αεράτα …..μετά το φαί, ήμουν σε ελαφρώς ‘χαζοχαρούμενη’ κατάσταση, και έτσι όπως περπατούσα αεράτα και τους έλεγα ‘κοιτάξτε τι ωραία που περπατάω’……ε, δεν το είδα το ‘μ@μώ-πλακάκι’ που ήταν σπασμένο ….σκοντάφτω ….προσπαθώ να συνεχίσω και να βρώ την ισορροπία μου ‘αεράτα’….κάνω κάτι λικνίσματα και μια πιρουέτα (τύφλα νάχει η Μαργκότ Φοντέιν – πριμα μπαλλαρίνα) ….και εκεί που λέω ‘τη γλίτωσα’ ……  μπάμ, πάρτην κάτω …..ποιά???? εγώ !!!! που ούτε στα χιόνια δεν έχω πέσει ποτέ ….που σε όλη την ενήλικη ζωή μου, δεν έχω πέσει ποτέ …..ούτε κάν στα σκαλοπάτια του σπιτιού, που έχουν πέσει όλοι οι υπόλοιποι…..

Αλλά βέβαια, ο γέρος ο άνθρωπος ‘ή από χέσιμο ή από πέσιμο’ θα πάει ….που με κορόϊδευαν οι υπόλοιποι (εκτός από κουφή και τυφλή, τώρα και κουτσή!)….απο τη μια πόνεσα, και έχω μία τεράστια μελανιά στο γόνατο (να δώ τι θα μου βγάλει το χειμώνα!) …..απο την άλλη όμως, με έπιασε ένα νευρικό γέλιο…..έκλαιγα από τα γέλια, γιατί οραματιζόμουν το πέσιμο, και τι αστείο θα φάνηκε σε όποιον το είδε …..οι δικοί μου, ήταν όλοι πιο μπροστά από μένα (και για αυτό το λόγο δεν υπάρχει φωτό του ατυχήματος)…. τρόμαξαν από τον σεισμό που προκάλεσε το πέσιμο μου ….έτρεξαν να με σηκώσουν …..νόμιζαν ότι έκλαιγα, αλλά εγώ χτυπιόμουν στα γέλια!!!!!!!!!!!!!! Ακόμη το σκέφτομαι και γελάω…..

…… Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι ……

Σχολιάστε

