Σήμερα έχει γενέθλια το αγοράκι μου……

Ξημερώματα …..Παρασκευή και 13 …..Ιούλιος 2001 …..μετά από μια αρκετά ζόρικη εγκυμοσύνη ….και κάποιους λάθος συναγερμούς …..έχει ζέστη ….οι υπόλοιποι κοιμούνται ….οι πόνοι αρχίζουν, αλλά δεν το πιστεύω ….το πρωί ήμουν στο γιατρό και μου είπε να μην κουραστώ και ότι έχουμε ακόμη δυό βδομάδες ….. Ο ‘μικρός ποδοσφαιριστής’ όμως , που κουβαλούσα μέσα μου, για 8 ½ μήνες, δεν καταλάβαινε τίποτα ….βαρέθηκε να παίζει μπάλα μέσα στη κοιλιά της μαμάς και ήθελε να βγεί να παίξει έξω ….Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι θα πρέπει να ξυπνήσω τους υπόλοιπους, αν και φοβόμουν μήπως έκανα λάθος, αλλά όχι ….πήγαμε τη μεγάλη στη γιαγιά και φύγαμε για την κλινική …..και κάποια στιγμή, την ώρα περίπου που έβγαινε ο ήλιος, ο μικρός Νίκος, βροντώντας και κλωτσώντας βγήκε για να γνωριστεί με την υπόλοιπη οικογένεια……

Βιαστικός, χαρούμενος, ζωηρός ….όταν του έλεγα ότι ήρθε η ώρα για βόλτα, από τη χαρά του, χτυπιόταν τόσο πολύ πέρα δώθε, που στο τέλος παλεύαμε για να τον ετοιμάσω και φυσικά καθυστερούσαμε…. Όταν του έλεγα ότι ήρθε η ώρα για νάνι, τον έπιανε ο ‘άϋπνος’ και κόβαμε βόλτες γύρω-γύρω στην αυλή μέχρι να κοιμηθεί …. Αυτά βέβαια, όταν ήταν μωρό, τώρα μπορεί να σηκωθεί και και να ετοιμαστεί πρώτος από όλους ….και μπορεί να πάει για ύπνο σχετικά νωρίς και να κοιμηθεί μέχρι το άλλο μεσημέρι (περισσότερο γιατί βαριέται και δεν ξέρει με τι να ασχοληθεί….οτιδήποτε εκτός από ηλεκτρονικά ή ποδόσφαιρο είναι βαρετό)…..

Τι να πώ για την ‘αγορίνα’ μου? Η κόρη μου είναι η ‘μπουμπούκα’ μου και αυτός είναι η ‘αγορίνα’ μου. Όσο ήσυχος, γλυκός, ευγενικός και υπάκουος είναι εκτός σπιτιού ….τόσο νευρικός, φωνακλάς και τζαναμπέτης είναι εντός σπιτιού. Και φοβερό πειραχτήρι ….και πλακατζής ….και αν αρχίσει να γελάει …. δεν σταματάει με τίποτα…..

Αν και είμαστε κολλητοί, τα τελευταίο έντεκα χρόνια …..δεν μπορώ να τον καταλάβω ….δεν μπορώ να βρώ τα κουμπιά του ….εκεί που είμαστε μες τη γλύκα και τις αγκαλιές, εκεί μπορεί να αρχίσουμε να μαλώνουμε ‘σα τα σκυλιά’….. Ωρες –ώρες είναι τόσο ενοχλητικά επίμονος για κάτι που θέλει ….και έτσι άρχισε ο καυγάς!!!!!

Είναι πανέξυπνος ….αλλά βαριέται εύκολα ….και βιάζεται να τελειώσει τα μαθήματα του για να παίξει ….όταν ρωτάει κάτι σχετικά με τα μαθήματα του, δεν έχει την υπομονή να κάτσει να του το εξηγήσεις, θέλει να του πείς την απάντηση άμεσα – λές και είμαι κομπιουτεράκι ή το βιβλίο της γραμματικής…..

Συχνά, είναι ο πρώτος που κατανοεί τις διαθέσεις μου και γιατί ασχολούμαι με κάποια πράγματα και θέλει να συμμετέχει ….εν αντιθέσει με τον άντρα μου και την κόρη μου, που μου πήρε ώρες κουβέντας για να τους εξηγήσω τι, πως και γιατί…….

Είναι ο ‘ταε-κβο-ντίστας’ της οικογένειας ….περιμένουμε και τα αποτελέσματα για τη μαύρη ζώνη σήμερα (και είναι μέσα στην ανησυχία του … εγώ βέβαια είμαι σίγουρη ότι θα την πάρει)…. Αν και είναι πολύ καλός στο Ταε-Κβο-Ντο ….το μυαλό του είναι στο ποδόσφαιρο ….το θέλει πολύ ….και τα καταφέρνει …… Επιθυμία του να γίνει μεγάλος ποδοσφαιριστής ….εγώ του λέω μακάρι, αλλά προσπαθούμε να του εξηγήσουμε ότι, δεν είναι καθόλου εύκολο να διακριθείς και ιδιαίτερα στην Ελλάδα ….. ή να γίνει ‘αναμεταδότης’ (γελοία λέξη που χρησιμοποιούμε μεταξύ μας), δηλαδή αθλητικός δημοσιογράφος που ασχολείται και με την αναμετάδοση αγώνων ποδοσφαίρου…… ή προπονητής….. Η κλίση και τα ταλέντα του, από ότι φαίνεται τείνουν προς τα αθλητικά …..εγώ θα του ευχηθώ να είναι πάντα γερός, δυνατός και καλοφωτισμένος …..του εύχομαι οι επιθυμίες του να πραγματοποιηθούν …..το πείσμα, τα νεύρα και τη τζαναμπετιά του να τα βάλει να δουλέψουν υπέρ του ….και έτσι θα πετύχει ότι θέλει, μα ότι θέλει!!!!!!

Αυτά ήταν λίγα λόγια για την ‘αγορίνα’ μου, γιατί μια μάνα μπορεί να γράψει βιβλία ολόκληρα για τα παιδιά της και για την υπερηφάνεια που αισθάνεται για αυτά και για τα κατορθώματα τους……Και θα κλείσω με τις μουσικές του διαθέσεις….αυτός είναι δικό μου παιδί (σε αυτό το θέμα), ακούει αυτά που ακούω εγώ, του αρέσει να ακούει ραδιόφωνο και πολλές φορές κοιμάται με το ραδιόφωνο ανοιχτό…. Και μιάς και δεν μπόρεσα να κρατήσω κρυφό αυτό το κομμάτι …..οι μουσικές επιλογές δικές του!!!!! (το cum on feel the noise…θεωρώ ότι τον χαρακτηρίζει….)

Σχολιάστε

