Έλληνες οδηγοί…. (του Μιχάλη, εγώ δεν οδηγώ)

Τι μπορούμε να πούμε για τους Έλληνες (συμπεριλαμβάνονται και οι Ελληνίδες) οδηγούς???

Τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα έχουν μικρύνει σε μέγεθος, αλλά έχουν μεγαλώσει σε κυβισμό (να μην αρχίσω με τα τεχνικά και σας ζαλίσω το κεφάλι…), ως επί το πλείστον πληρούν τους κανόνες ασφαλείας, και φυσικά έχουν όλες τις ανέσεις ακόμη και για μεγάλο ταξίδι….αλλά έχω την εντύπωση ότι οι οδηγοί τους δεν άλλαξαν συμπεριφορά…..

Τι εννοώ…. Σίγουρα έχει επέλθει αλλαγή και εξέλιξη στον Έλληνα οδηγό….Θετική… Αρνητική….εσείς θα μου πείτε….. Ποιος δεν θυμάται, τον κλασσικό Έλληνα οδηγό που φόρτωνε σε εθνικές γιορτές και διακοπές το ΙΧ του από το πίσω μέρος του παρμπρίζ (ορατότης μηδέν) έως και τη σχάρα της οροφής με παιδιά – γυναίκα – αποσκευές και φυσικά και την πεθερά του (γιατί χωρίς την πεθερά, δεν πάς πουθενά!)…. Ποιος μπορεί να  ξεχάσει το ιδρωμένο φανελάκι, το κρεμασμένο χέρι έξω από το παράθυρο, το λαϊκό τραγούδι τέρμα στο κασεττόφωνο με τις παλιές τεράστιες κασέττες και την φωνή του Σταμάτη Κόκοτα, να προσπαθεί να διασκεδάσει τη σκασίλα του και την υπόλοιπη οικογένεια….. Θυμάμαι αυτή την εικόνα του βαρυφορτωμένου ΙΧ να αγκομαχάει στην ανηφόρα, αλλά και να προσπαθεί να περάσει κάποιον πιο αργό οδηγό….Τράτζικ….

Σήμερα βέβαια, τα πράγματα είναι καλύτερα αφού μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κλιματιστικό του αυτοκινήτου μας και να ακούμε την αγαπημένη μας μουσική από το εξελιγμένο ηχοσύστημα της Bose….. Αλλά σήμερα, θα συναντήσουμε αλαζονεία, υπεροψία και απαράδεκτη συμπεριφορά από πολλούς οδηγούς ‘της Κυριακής’ ….οδήγηση στην αριστερή λωρίδα με την απίστευτη ταχύτητα των 60 χλμ., στάθμευση πάνω σε στροφές ή εισόδους πάρκινγκ ή ακόμη χειρότερα σε διαβάσεις ΑΜΕΑ, επίσης νομίζουν ότι θα σώσουν το αυτοκίνητο τους από μικρογρατζουνιές αν σταθμεύσουν στο πάρκινγκ του Σούπερ Μάρκετ πιάνοντας όχι μία αλλά τρείς θέσεις  ….υπάρχει έλλειψη οδηγικής παιδείας ή μόνο εγώ τα βλέπω όλα αυτά στραβά????

Eξελιγμένα ηχητικά συστήματα αυτοκινήτων – Αλεξανδρούπολη (Πρωτοχρονιά 2012)

Για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα….δύο ευτράπελα, που είδαν τα αυτάκια μου και άκουσαν τα ματάκια μου…. Εξαιτίας της δουλειάς μου (είμαι πωλητής) πηγαίνω συχνά ταξίδια στην επαρχία….κάποια στιγμή βρέθηκα σε ένα χωριό από όπου θα περνούσε σε λίγη ώρα ‘μία ειδική διαδρομή’ του Ράλυ Ακρόπολις (γενικά είμαι λάτρης και του αυτοκινήτου και των ράλι)…. Ήταν ευκαιρία μια και ήμουν εκεί να την παρακολουθήσω …πήγα λοιπόν, ανάμεσα στους υπόλοιπους θεατές και δίπλα μου στεκόταν κάποιοι κάτοικοι της περιοχής….μόλις πέρασαν από μπροστά μας ‘οι Θεοί’ του Group B, γύρισε ο ένας στον άλλο και είπε : ρε σύ, αυτοί δεν τρέχουν τόσο πολύ, ο Μήτσος με την Ντουγιότα τους ρίχνει στο κεφάλι…………….

Δεύτερο…. Περιφερειακή, μεσημέρι….. Έλληνας, μεσήλικας, οδηγός Mercedes (τελευταίο μοντέλο), με κουστούμι Boss, παρακαλώ….. έκλεισε στη στροφή άλλον μεσήλικα οδηγό, με Lexus αυτός, αλλά επίσης κουστουμάτος (Armani)….. Αποτέλεσμα : αφού άνοιξαν τα παράθυρα τους και βρίστηκαν για αρχή….συνέχισαν, βγαίνοντας από τα αυτοκίνητα τους….και κατέληξαν να κυλιούνται με τις κουστουμάρες τους στην άσφαλτο σε μία προσπάθεια να κλωτσήσει ο ένας τον άλλον…..σταμάτησε η κυκλοφορία, οι υπόλοιποι οδηγοί βγήκαν από τα αυτοκίνητα τους γελώντας, ζητωκραυγάζοντας  και βάζοντας στοιχήματα ποιος θα κερδίσει τελικά !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

One thought on “Έλληνες οδηγοί…. (του Μιχάλη, εγώ δεν οδηγώ)

Σχολιάστε

