Το χοντρό μπιζέλι…..

Παναγή μου, δεν άντεξα….. είπα ότι δεν θα βάλω τίποτα που να έχει σχέση με την πολιτική, αλλά δεν άντεξα…..έχει μέρες που το έχεις αναρτήσει, αλλά σήμερα άκουσα και το πρωτότυπο τραγουδάκι…….και συμφωνώ με το φίλο, που στα σχόλια έλεγε, ότι δεν μπορεί να το βάλει να το ακούσει το παιδί του….κάτι έσπασε μέσα μου….απο τα γέλια και μου έφτιαξε τη μέρα…..΄
Διευκρίνηση το χρώμα των γραμμάτων είναι απο τα αγαπημένα μου χρώματα και ουδεμία σχέση έχει με την πολιτική…..Φιλιά σε όλους και απολαύστε το ποιήμα μαζί με το ορίτζιναλ παιδικό τραγουδάκι…..
το χοντρό Βαγγέλη
 χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των υπουργών
 και το ψηλό Αντώνη
 σα γύφτο καμαρώνει
που χούφτωσε το Φώτη, κι είναι πρωθυπουργών
Με ένα πράσινα, γαλάζιο παπιγιόν
 πάω τώρα στο χορό των υπουργών
 ήρθε ώρα πια κι εγώ, ήρθε ώρα πια κι εγώ
 να χορέψω με φανφάρα
κεντροδεξιά λαχτάρα και βαμπίρ αριστερών!
(Παναγής Νικολάτος – «Δεν μου βγαίνει μάνα, το ΦΠΑ» και έτερα δημώδη και φιλοσοφημένα)
Σχολιάστε

