Απλά….μία ζεστή Τετάρτη…..

Πω, πω ζέσταααααα…..και το μυαλό έχει κολλήσει…σκέφτομαι πάρα πολλά πράγματα μαζί….κοιτάω συνέχεια απο εδώ και απο εκεί με βλέμμα παράξενο, νομίζοντας ότι κάτι έχω ξεχάσει να κάνω….πήγα βόλτα το σκύλο? πήγα….τον τάισα? τον τάισα….πήγαν όλοι στις δουλειές και τα σχολεία τους? πήγαν….καθάρισα? καθάρισα….έκανα φαγητό? όχι βρέ, γιατί μαγείρεψα χθές….άντε πάμε για εκπομπή τώρα…καλέ, τραγούδια ετοίμασες? ναι, αλλά τα έβαλα όπως νάναι….θα τα φτιάξω κατά τη διάρκεια της εκπομπής….

…..ανοίξαμε και σας περιμένουμε να πούμε καλημέρες….με καινούργια μηχανήματα και κρυστάλλινο ήχο…..σαν κρύσταλο Waterford ή Baccarat ή Riedel, ένα πράγμα…..ανώτερα πράγματα σας λέω….αφού όταν το δυνάμωσα λίγο ….νόμισα ότι θα μου σπάσουν τα κρύσταλλα στο σπίτι….Zbutsam λέμεεεε…..αφιερωμένα στον κρυστάλλινο ήχο….

…..τελείωσε η εκπομπή….ανεβαίνω πάνω….’έλα μωρέ μικρό πατουσάκι να βγείς έξω να κάνεις τσισάκια…’ …τώρα τι κάνουμε? τι πρέπει να κάνω?….. κοιτάζω προς το άπειρο ……είμαι μονίμως αφηρημένη, μου μιλάνε …μιά τους ακούω, μιά δεν ακούω τίποτα – δεν το κάνω επίτηδες ….δεν θυμάμαι τίποτα απο αυτά που μου λένε…η κόρη μου κόντεψε να παρεξηγηθεί χθές, γιατί δεν θυμόμουν ότι είχε έρθει το βράδυ και μου είχε μιλήσει…πρέπει να τα γράφω όλα….για να πώ τη βαριά αλήθεια, σημασία δίνω στα λόγια του άντρα μου, αλλά και με αυτόν κοντέψαμε να παρεξηγηθούμε κάποιες φορές, είτε γιατί είχα ξεχάσει κάτι ή το κατάλαβα αλλιώς….

……σύν τοις άλλοις έχω και εξάψεις, και εκεί που κάθομαι, ξαφνικά λούζομαι στον ιδρώτα….και εκεί που κάθομαι, ξαφνικά θυμάμαι κάτι λεπτομέρειες απο το παρελθόν (έχω πάθει μία 80τίλα – και απο πλευράς μουσικής και απο πλευράς αναμνήσεων)….ουουουου, τρομακτικά πράγματα μου συμβαίνουν….γιατρέ μου, είναι κάτι σοβαρό???? Μήπως φταίει η ζέστη, μήπως φταίει το καινούργιο μέλος της οικογένειας (βλέπε μικρός Μάικ), μήπως φταίνε οι αυξημένες απαιτήσεις των ημερών (εξετάσεις, βαθμοί, πρόβες, συναυλίες…καλοκαιρινό συμμάζεμα και καθάρισμα.)….μήπως φταίνε όλα μαζί???? καλέ χαζή, έχουμε και εκλογές την Κυριακή, το ξέχασες? το ξέχασα….πιο πολύ με ενδιαφέρει να μην ξεχάσω τη συναυλία της κόρης μου και τις εξετάσεις του γιού μου….

Και επειδή οι μέρες μέχρι και τις 23 Ιουνίου είναι πολύ φορτωμένες….δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα γράφω καθημερινά….όπως έκανα μέχρι τις 23 Μαίου ….την ημέρα που πήραμε τον μικρό Μάικ….θα προσπαθήσω αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα….Μία μεγάλη και δροσερή καλησπέρα και καλή συνέχεια σε όλους σας…………

Σχολιάστε

